Kyseessä ompi 900 vuosimallia 88, käsijarru takarenkaisiin jne..
Eli kysymys kuuluu.. Tuottaako moisen pelin päivittäminen faceliftiksi minkäänlaisia ongelmia? Sopivatko viistokeulaisen vehkeen etu/takapuskurit, maski jne. suoraan paikoilleen??
900 -> faceliftiksi??
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:14
- Paikkakunta: Helsinki, Kaustinen
- Viesti:
Eli viistokeulakin on muutettavissa pystykeulaksi yhtä helposti?
Omasta mielestäni pystykeulainen og900 on huomattavasti ryhdikkäämmän ja tasapainoisemman ja oman itsensä(?) näköinen kuin "parannellut" viistokeulat. Näin viistokeulan omistajana tuli vain mieleeni että jos näinkin päin voisi päivittää autoa.
Omasta mielestäni pystykeulainen og900 on huomattavasti ryhdikkäämmän ja tasapainoisemman ja oman itsensä(?) näköinen kuin "parannellut" viistokeulat. Näin viistokeulan omistajana tuli vain mieleeni että jos näinkin päin voisi päivittää autoa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
No onko löytyny vielä yhtään pystykeula monte carloosaabracing kirjoitti:Jep, käy se noinkinpäin...
Jotkut ruottissa on tehnyt noita muutoksia avoihin, kyllä saa katsoa kax kertaa, kun tulee pystykeula avo vastaan
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Re: 900 -> faceliftiksi??
Joo helppoa on kuten edellä tuli selväksi. Jaa, sulla on samanlainen kuin isällä on. On ko sullakin kaasarikoneella??? Monet sanoo, et 90 on sekasikiö, mutta on sitä -88 pystykeula-satanenkin.mando kirjoitti:Kyseessä ompi 900 vuosimallia 88, käsijarru takarenkaisiin jne..
Eli kysymys kuuluu.. Tuottaako moisen pelin päivittäminen faceliftiksi minkäänlaisia ongelmia? Sopivatko viistokeulaisen vehkeen etu/takapuskurit, maski jne. suoraan paikoilleen??
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Onnistuu juu, viistosta pystyksi.
Näinkin olen myös tehny, kun ostin viistokeulasen varaosa-autoksi puskureiden takia ja siihen jäi vielä pari kuukautta ajoaikaa.
Itse olen myös tykästänyt pystykeuloihin, tosin noihin ei oikein tahdo sopii mitkään isommat vanteet seuraksi. No onneks löytyy aika läjä noita alkuperäsiä saabin alujakin....
Näinkin olen myös tehny, kun ostin viistokeulasen varaosa-autoksi puskureiden takia ja siihen jäi vielä pari kuukautta ajoaikaa.
Itse olen myös tykästänyt pystykeuloihin, tosin noihin ei oikein tahdo sopii mitkään isommat vanteet seuraksi. No onneks löytyy aika läjä noita alkuperäsiä saabin alujakin....
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992