Käynnistyi seittenkin. (mutta mutta)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Käynnistyi seittenkin. (mutta mutta)

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Iltapäivästä lähti suopas käymään kun keksin vääntää jakajaa keskemmälle. Kannessa oli merkintä joka passas hahloon jakajassa.... muttei se siinä toiminu, palon sai jakajaa kääntää myötäpäivään ennekun lähti.
Hetken annoin käydä ja kuuntelin kaikkia pikku ronksutuksia, sitten huomasin katsoa...

Kone haluaa ruikkia öljyt ulos öljyntäyttö/tikku putkesta, seltä nousee myöskin pientä käryä.
MIKSI?? Onko huohotus pielessä? Onko kansi pielessä? mitämitä

Bensapaineen säätimestä kun lähtee se kumiletku jakotukille. Vuotaa ne molemmat puristeliitokset kumiletkussa.
Nooh, sen saa ostettua uuden. Voi voikos hydrauliikka firma puristaa niitä kireemmälle...

Käyntiin lähti :D
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

vikaa

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

taitaa tulla oikein kunnolla painetta alakertaan jos tikun reijästä tulee öljyt pihalle 8O
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Tarkastappa pellaako huotin.... Jos ei, niin pukkaa tikkua pitkin ökeä kartanolla.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

toms kirjoitti:Tarkastappa pellaako huotin.... Jos ei, niin pukkaa tikkua pitkin ökeä kartanolla.
Huohohtus??
Eikös tuo B202 hengitä venttiili kopasta. ainoastaan?
Eli jos ottais letkun vaikka pois siitä kokonaan. Katsoisi josko loppuisi räkiminen.

Testasin puhaltaa siihen venttiilikopan huohotus letkuun, ja ilma liikkuu.
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

mulla on kerran tullut öljyä mittatikusta ulos ja silloin oli männässä reikä. en halua maalata piruja seinille mutta tod näk siellä paineet pakenee mäntien ohi syystä tai toisesta. puristuspaine mittarilla pytyt läpi. tulpanreijistä on turha tiirailla. iteltä puuttus männästä miltei kolmannes ja ei näkynyt tulpanreijästä vaurioita.
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8128
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

tod näk

Viesti Kirjoittaja mestari »

syy on se että sytytys on päin kantoa jolloin sytyttelee viduks tai jaossa vikaa..tarkistele räpellyksesi ei se kone hajoa seisoessaan ellet ole ostanut tuntematonta projektia.
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Sytytysennakko kannattaa säätää strobolla kohdalleen. Katso että tulpanjohdot ovat varmasti oikein.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Tuohon sytkän vidukseen uskon itsekkin. Nyt kun 3nnen kerran uudet öljyt koneessa ja syttökin kohdistettu, rupeaa olemaan kaikki kohdallaan.

Ensimmäisellä startilla (silloinkun räki) niin kävi aivan hirvee kilkatus, eikä loppunu millään. Venttiili koppa auki, hmm öljyä näyttää olevan. Nopea sormenpää analyysi osoitti että siellä oli edelleenkin VETTÄ. Aika reilustikkin seassa. Ruiskulla imin öljyvesi töhnät pois kannesta, ja ropusta tyhjensin alakerran.
Uudet öljyt sisään. (2os öljytkin oli vielä "beiliissin näköstä") Jopas hiljeni :D, ja loppu se öljytikun reijästä käryäminenkin. 200km niillä öljyillä ja uudet öljyt ja filtteri. Nyt pelaa kun unelma.
Ei naksu, ei röpötä, ei savuta, ja vääntöökin löytyy.

Tosin se eka startti... oli pelottava:
Hirvee kilkatus, tajuton röpötys, valkosta usvaa työntää putkesta, öljyntäyttöputkesta hirvee käry ja pakosarja savussa..... Kyllä pelotti :D
öljyntäytöputken käry olikin vain vesihöyryä joka lähti kuumenneesta öljystä. Valkoinen usva putkesta oli vesihöyryä joka lähti putkeen jääneestä vedestä.

Hyvin toimii nytten. Kiittii kaikille jeesanneille :D <3
Vastaa Viestiin