Kojelaudan pari valoa möttöksissä
Kojelaudan pari valoa möttöksissä
Tästäkin on puhuttu varmaan 73 kertaa täällä, mutta pakkohan sitä taas on kysyä. Pimeänä on penkinlämmittimen säätökytkimen valo, sekä ajovalojen säätökytkin (se mistä saa parkit päälle). Jälkimmäinen lähtee varmaan ihan vetämällä irti, mutta pakko varmistaa, kun joku kuitenkin sen varmasti tietää.!? Mutta miten tuo penkinlämmittimen säädin, vetämällä varmaan sekin, vai?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Siis ihan oikeesti, mistä sä tiedät noi kaikki mitä sä täällä aina neuvot? Vai jaksatko sä tosiaan etsiä jostakin aina vastaukset, kun tietämättömät kyselee tyhmiä? No, joka tapauksessa, jälleen suuret kiitoksetMimmi kirjoitti:Pienellä ruuvimeisselillä kampeat kytkimen pois (kannattaa laittaa pahvinpalanen kojelautaa vastan suojaksi, ettei tule piip- sanoja suusta kun näkee jäljet kojelaudassa).
Valokytkimessä on normaali lasikantainen 1,2W lamppu (se pieni) ja penkinlämmittimen kytkimen joudut purkamaan ja siellä on lamppuna T1 1/4 arvoltaan 14V/80mA, jolloin joudut "avartamaan" värikupua sisältäpäin tai sitten voit laittaa lampuksi T1, arvoltaan 12V/60mA. Jälkimmäinen sopii mekaanisesti suoraan, mutta on himmeämpi kuin alkuperäinen. Ensimmäinen taas on kooltaan suurempi, mutta on yhtä kirkas kuin alkuperäinen. T1 ja T1 1/4 lamput ovat juotettavia ja kannattaa valita juotoslangoilla olevat, kun joutuu joka tapauksessa leikkaamaan ylimääräiset pois.

9-5 2,3t Wagon `06 x 2
joo, mimmiltä tuntuu löytyvän konsti juttuun kuin juttuun...900S kirjoitti:Siis ihan oikeesti, mistä sä tiedät noi kaikki mitä sä täällä aina neuvot? Vai jaksatko sä tosiaan etsiä jostakin aina vastaukset, kun tietämättömät kyselee tyhmiä? No, joka tapauksessa, jälleen suuret kiitoksetMimmi kirjoitti:Pienellä ruuvimeisselillä kampeat kytkimen pois (kannattaa laittaa pahvinpalanen kojelautaa vastan suojaksi, ettei tule piip- sanoja suusta kun näkee jäljet kojelaudassa).
Valokytkimessä on normaali lasikantainen 1,2W lamppu (se pieni) ja penkinlämmittimen kytkimen joudut purkamaan ja siellä on lamppuna T1 1/4 arvoltaan 14V/80mA, jolloin joudut "avartamaan" värikupua sisältäpäin tai sitten voit laittaa lampuksi T1, arvoltaan 12V/60mA. Jälkimmäinen sopii mekaanisesti suoraan, mutta on himmeämpi kuin alkuperäinen. Ensimmäinen taas on kooltaan suurempi, mutta on yhtä kirkas kuin alkuperäinen. T1 ja T1 1/4 lamput ovat juotettavia ja kannattaa valita juotoslangoilla olevat, kun joutuu joka tapauksessa leikkaamaan ylimääräiset pois.

tosiaankin kiitos siitä.
Mimmi on kävelevä/autoileva "saab-tietopankki".
Kyllähän moni nämä jutut tietää, mutta he eivät osaa pukea niitä sanoiksi. Mimmillä on se jalo selvittämisen taito, jolloin tällainen astetta "kädellisempi" (tarkoitan itseäni) pysyy myös mukana




Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300