900 T16 (cabriolet) lh 2.2 (kat) ruisku ei pelaa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Onkohan sytytyspulssin vahvistin (sulakeboksissa) ehjä? Vahvistimen navalle 15 pitää tulla käyttöjännite ja TD-0 pulssit ulos.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3433
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Ei ole niin vaarallista. Ulkomuistista sanoisin että -539 on katillisesta tonnarista jossa kuuluu olla kaverina -005 ilmamassamittari eli puhutaan vuosimalleista -88 tai -89 niinkuin sinunkin autosi.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

900T16 kirjoitti:Onkohan sytytyspulssin vahvistin (sulakeboksissa) ehjä? Vahvistimen navalle 15 pitää tulla käyttöjännite ja TD-0 pulssit ulos.
epäilen koko komponentin olemassaoloa, missä ja minkä näköinen?
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Pitäisi ainakin vuosimallin perusteella olla.

http://69.0.158.19/live/P204723673OES.JPG
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

900T16 kirjoitti:Pitäisi ainakin vuosimallin perusteella olla.

http://69.0.158.19/live/P204723673OES.JPG
ei löydy mistään releestä tuollaisia merkintöjä. missä kohdassa sulakelaatikkoa sen tulisi olla. ja onko se vai siinä ezk-järjestelmässä vaimikäsenytolikaan?

EDIT: rele kohdassa J ???

miten noita signaaleja voi mitata, skoopilla vai?
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Kuvassa vanhempi malli, mutta sen pitäisi löytyä tuon vihreän releen (jossa lukee 82 05) paikalta.

http://lios.apana.org.au/~c900/images/P2220052.JPG

Toiminnan näkee myös suoraan kierroslukumittarilta. Jos pulsseja ei tule, ei mittari liikahda mihinkään.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

900T16 kirjoitti:Kuvassa vanhempi malli, mutta sen pitäisi löytyä tuon vihreän releen (jossa lukee 82 05) paikalta.

http://lios.apana.org.au/~c900/images/P2220052.JPG

Toiminnan näkee myös suoraan kierroslukumittarilta. Jos pulsseja ei tule, ei mittari liikahda mihinkään.
mulla ei tule edes johtoja tuohon kohtaa. rele siinä kyllä on; 5-napainen 898290 saab scania 8588220.
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

osat paikalleen ja viimonen yritys.
bensa haisee, suuttimet ruikkii......
suuttimet paikalleen, jumanleisson se käy :? :) :D

ilmeisesti huono kontakti jossain!?

suurkiitokset osallistuneille, jatkoa todennäköisesti tulee.......


EDIT1: vaikeata on vieläkin. ei käynnistynyt yön jäljiltä. bensaa alkoi tulla ruiskun paluuletkusta vasta pitkän starttauksen jälkeen.
eilen ruisku alkoi toimimaan paluuletkun ollessa irti, voiko asia vaikuttaa jotenkin pa-pumpun toimintaan tms :?:
nyt auto käy kyllä paluuletku kiinni mutta välillä on käyntihäiriöitä.
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

uusi murhe :(

automaattiloota on ihan hengetön, öljyä on ja vaijeriakin koetin säätää.

EDIT: laitan uuden topicin :o
Vastaa Viestiin