Viinaa on piisannut alkosta ja maksullisia naisia ei ole tarvinnut katsella..älähän nyt mistä sä sitten muualta saisit niin halpaa viina ja naisia?

Oho, tais osua arkaan paikkaan, onko jo Romantika tai SuperSeaCat liput tilattuna, että saa nannaa hakea. En minä yleistäkään, koska se on aika selvää, luuleeko ne tosiaan, että Eu-jäsenyys on onni autuuteen ja kaikki on itsestäänselvää. Montakohan vuotta kaikki paskat autot ja palokalusto roudattiin Suomesta "heimoveljille" avuksi itsenäistymiseen. No onneks saavat nyt avuksi vaikka puolustukseen romutuskunnossa olevia Paseja. EU-valtio ja sisältä niin läpilaho paska kuin olla voi, minulta ei arvostusta heru. Jos joku kokee loukkaavana, poistaakot moderaattorit minun käyttäjätunnukset. Sanoinpahan sanottavani.kt kirjoitti:Ja suomalaiset ovat selvänä arkoja mutta kännissä väkivaltaisia uhoajia. Älä yleistä. Pidä tuollaiset mölyt mahassasi.
Menee nyt kaikki aika offtopickisi koko ajan, minua ei kiinnosta politiikka juurikaan.Voisin lainata Juice Leskistä/Arkadianmäen ongelmajätelaitos, "Ne jotka ei pysty ihmisten töihin, menee eduskuntaan ja ministeriöihin" Mut muuta Viroon, jos siltä tuntuu.Sinun peräkylämäiseen nurkkapatriotismiisi
Eiköhän ne urpot ite sinne halunneet. Kai sielläkin oli kansanäänestys. Mitään hyvää se ei ainakaan tuonut.Äläkä syytä virolaisia. Jos heidän myötään muka syntyy ongelmia, ei vika ole heissä, vaan niissä jotka päättivät ottaa heidät mukaan "klubiin".
No jos sinua ei kerran poliitiikka kiinnosta niin miksi sitten pitää jäkyttää täällä Viron poliittisista ratkaisuista?Jusau kirjoitti:Menee nyt kaikki aika offtopickisi koko ajan, minua ei kiinnosta politiikka juurikaan.Voisin lainata Juice Leskistä/Arkadianmäen ongelmajätelaitos, "Ne jotka ei pysty ihmisten töihin, menee eduskuntaan ja ministeriöihin" Mut muuta Viroon, jos siltä tuntuu.
Eiköhän ne urpot ite sinne halunneet. Kai sielläkin oli kansanäänestys. Mitään hyvää se ei ainakaan tuonut.
Hyvää suomalaista huumoria, tästä mä tykkään ja olen aina tykännyMertmi kirjoitti:Jusaulla taitaa olla jäähdysneste vähissä, kun noin pahasti keittää...