Mulle tuli v2004 99 GLS vm.1982 aj 170 tkm. Oli ruostetta ja vikoja,korjasin viat ja ruosteet moottori loistokuntoinen ja kohtalainen kori.1 omistajalta. Ajanu oon nyt 40 tkm ja hyvin toimii.
Sain kaverilta toisen samanlaisen Saabin, sellaisen kattoluukullisen mallin ja jotain pientä hienoutta. Kaverin vehkeessä on luultavasti kansipahvi rikki tai kansi halki, meinaan nestettä tuli sylintereistä tulpanreijistä aikalailla,kun laitoin sinne paineilmaa. olen ottanut pois venttilikopan kannen, ja kyssäri kuuluu, miten nokka-akselin ketjun kiristin löysätään tässä ko mallissa vm 1983. Näyttää kiristin olevan tuolla kannen sisällä, eikä ulkopulella lokissa näy ,että sitä kiristintä voisi löysentää? siis jos joku tietää ,niin kiitollisena tiedoista. SAABEIHIN HURAHTANUT:
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)