Käsijarrun vaihto edestä taakse? Vaikea?
Käsijarrun vaihto edestä taakse? Vaikea?
Eli kuinka vaikea olisi teidän mielestä vaihtaa käsijarru taakse 900 OG Saabissa? Auto ei ole tulossa tielle joten patentteja saa olla.... Mutta siis onko vaikeaa ja mitä osia tarvittaisiin? Uudemman mallin jarrut?
-64 Volvo PV
-86 Volvo 240
-79 Dodge Aspen
-83 900 Turbo (Myyty)
Varaosina: -83 900 Gls (Myydään osina, kyselyt yv:llä)
Pellolla: Läpimätä -83 900 Gls Sedan
-86 Volvo 240
-79 Dodge Aspen
-83 900 Turbo (Myyty)
Varaosina: -83 900 Gls (Myydään osina, kyselyt yv:llä)
Pellolla: Läpimätä -83 900 Gls Sedan
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Yksi vaihtoehto olisi se hydraulinen käppäri taakse. Yksinkertaisin versio. Yhdistetään takajarrut samaan piiriin ja tulpataan toisen piirin putki. Tämän jälkeen tuohon liitokseen lisätään yksi kytkimen poljinsylinteri siten, että kytkimelle lähtevään putkeen liitetään jarrut ja säiliölle menevään liittimeen jarrupääsylinteriltä tuleva putki. Tämän jälkeen rakennetaan sopivan mallinen kahva, joka painaa tuota kytkinsylinteriä. Tällä rakenteella saadaan käppäri taakse ja säilytetään orggisjarrut toiminnassa. Tästä rakenteesta oli tarinaa jo aiemminkin...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01