Seokset
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Mites muuten tuo kaasarin säätö, kannattaako tehdä sen mukaan käyttääkö 95E vai 98E?
Mulla tuntuis auto kulkevan parhaiten Nesteen 98:lla mut kaikilla muilla mitä olen tankkiin pistänyt laskee nopeus aina isoissa ylämäissä.
Kuitenkin 98:llakin on välillä nykimistä jos ajaa alle 60km/h ja vaihteilla 1-3, mutta siinä kun pistää nelosen silmään 80km/h kohdalla, niin sen jälkeen alkaa kiihtyä ihan OK, eikä mitään nykimisiä.
Mulla tuntuis auto kulkevan parhaiten Nesteen 98:lla mut kaikilla muilla mitä olen tankkiin pistänyt laskee nopeus aina isoissa ylämäissä.
Kuitenkin 98:llakin on välillä nykimistä jos ajaa alle 60km/h ja vaihteilla 1-3, mutta siinä kun pistää nelosen silmään 80km/h kohdalla, niin sen jälkeen alkaa kiihtyä ihan OK, eikä mitään nykimisiä.
eikös tuo tulppien värikin kertonut onko säädöt yhtään kohdallaan? Itsellä ne ovat aika valkeat, kahvinruskeahan on merkki siitä, että seos on edes jotenkin kohdallansa? Eli rikkaamalle pitäisi kai säätää?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Tahtoo olla, ettei tulpan väristä näe enää paljoa nykyisin, koska enää ei saa mittarista lyijyllistä bensaa... Mulla ainaskin oli kahvinruskeat tulpat 99:ssa, vaikka mittarissa todettiin se olevan armottoman laihalla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01