Kun siinä ei oikee mikää loota kestä, kaks kerta jo vaihdettu siihen 5-vaihteinen loota ja pari kunnon kiihytystä niin se leviää aina tielle...
(APUA) Saabin vaihdelaatikko
(APUA) Saabin vaihdelaatikko
Kertokaas hyvät saabisti äijjät mikä loota kestää saab  turbo 16valve 900 og:ssa?
Kun siinä ei oikee mikää loota kestä, kaks kerta jo vaihdettu siihen 5-vaihteinen loota ja pari kunnon kiihytystä niin se leviää aina tielle...

Millasiahan kunnon kiihdytyksiä? Pikkuvaihteilla kaasu pohjassa sutimisen rajamailla pomppien? Sillä varmasti hajoaa loota.. Suosittelisin satsaamaan alustaan. Tai sitten tehoa niin paljon että kun sutii, niin sutii puhtaasti eikä pompota. 
No joo, 4-vaihteinen kokill-valettu (99 turboista löytynyt mm.) laatikko saattaisi kestää hieman paremmin. Mutta järki päässä täytyy sen lootan kanssa pitää, ei turhia suditteluja ainakaan jos pompottaa. Kyllä se isojakin tehoja kestää jos vain pitoa on.
Tuo 250+ heppaa löytyy itseltäkin tuosta allekirjoituksen autosta, ja loota on vielä nipussa toistaiseksi.

No joo, 4-vaihteinen kokill-valettu (99 turboista löytynyt mm.) laatikko saattaisi kestää hieman paremmin. Mutta järki päässä täytyy sen lootan kanssa pitää, ei turhia suditteluja ainakaan jos pompottaa. Kyllä se isojakin tehoja kestää jos vain pitoa on.
Tuo 250+ heppaa löytyy itseltäkin tuosta allekirjoituksen autosta, ja loota on vielä nipussa toistaiseksi.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
						YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
kyl pitäs kestää, mulla oli ässäs noin 260hepoa ja kesti ihan ok. mutta kuten sanottu, ei kannata sitä keulaa pompottaa jos se nii tekee. se on laatikolle pahasta. ja myös kaivonkansia kannattaa välttää kiihdytyksissä.

Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
						Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Suditusta
No, kyllähän tuo 250hv (todellista?) on hiukan enemmän kuin 185hv, millä tehtaan omalla virityssarjalla pääsee tai 175hv joka on T16-vakioteho (ilman kattia). Enemmän sitä laatikkoa rikkoo kiusaaminen isoilla vaihteilla pienillä kierroksilla, esim. painaa kaasun pohjaan 5.vaihteella ja pitää sen siellä ihmetellen kuinka hyvin menee paineet punaiselle..ei ei. Jos pakko on edetä kovaa, niin kyllä laatikko kestää kierroksia paremmin kuin vääntöä - itse asiassa se jopa toimii parhaiten kunnon kaasutuksella.
Ollaan muuten virityksen ytimessä. Mitä sillä lisäteholla tekee, jos a) voimansiirto ei kestä tai b) alusta ei ole extravoiman tasalla. Lähes 43% suurempi teho kuin vakiossa ei lupaa hyvää. Itse olen tyytyväinen ihan 175 hevosvoimaankin, laatikko kestää vaikka tulisin hulluksi ja kaasu olisi pohjassa jatkuvasti.
Onnea jatkamallanne tiellä, kaikille

P.S. Niin..eihän sitä ole poltettu kumia tai otettu liikennevalokisaa? Eihän?!

Ollaan muuten virityksen ytimessä. Mitä sillä lisäteholla tekee, jos a) voimansiirto ei kestä tai b) alusta ei ole extravoiman tasalla. Lähes 43% suurempi teho kuin vakiossa ei lupaa hyvää. Itse olen tyytyväinen ihan 175 hevosvoimaankin, laatikko kestää vaikka tulisin hulluksi ja kaasu olisi pohjassa jatkuvasti.
Onnea jatkamallanne tiellä, kaikille
P.S. Niin..eihän sitä ole poltettu kumia tai otettu liikennevalokisaa? Eihän?!
- 
				saabracing
 - "Hölösuu"

http://www.speedparts.se/prod/sp_vxl_900_79-93.shtml
ton pitäs kestää ainakin 300 heppaa jatkuvaa.
mutta voin kertoa että jos kytkin pitää, niin vetoakseli sanoo pokx

ton pitäs kestää ainakin 300 heppaa jatkuvaa.
mutta voin kertoa että jos kytkin pitää, niin vetoakseli sanoo pokx