(Mitenkä on) Öljyvuodon kanssa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Reetu

(Mitenkä on) Öljyvuodon kanssa?

Viesti Kirjoittaja Reetu »

900 vuotaa kampiakselista öljyä eli tulee tulipellin puoleisesta päästä , onko vaihto mitenkä mahdollista koneen ollessa paikoillaan , ohjaustehostin on .

Entäs kun ohjaustehostin vuotaa öljyä onko mahdollista poistaa säiliö ja letkut toimiiko kuten tehostamaton?

Kas siinäpä pulmia kerrakseen.
Viimeksi muokannut Reetu, Pe Marras 04, 2005 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitenkä on

Viesti Kirjoittaja jus »

Hartikainen kirjoitti:900 vuotaa kampiakselista öljyä eli tulee tulipellin puoleisesta päästä
Otsikkosi on huono. Öljypumpun kannen O-renkaan ja stefan saa vaihdettua 900:n moottoria nostamatta. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=4885
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Kampuran stefan vaihto pitäis onnistua kone paikallaan,Näin mulle on kerrottu.Ens viikolla olis vaihto edessä,Sittenhän tuo varmistuu.
Reetu

Re: Mitenkä on

Viesti Kirjoittaja Reetu »

jus kirjoitti:
Hartikainen kirjoitti:900 vuotaa kampiakselista öljyä eli tulee tulipellin puoleisesta päästä
Otsikkosi on huono. Öljypumpun kannen O-renkaan ja stefan saa vaihdettua 900:n moottoria nostamatta. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=4885
TÄH::: No sori sitten , unohtakaa koko juttu.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

No tuo linkki oli tosi kaivattu?
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Huomasin itse myös et roiskii öljyä , tuohan tarttee ruveta vaihtaan oitis.

Kiitti linkistä jus :lol:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Joo, itse vaihtaneena ne sen tiivarin kampuran hihnapyörän taakse. Pitää vaan olla kunnon työkalu pultin avaamiseen. Se varmaan ilmeekin linkistä.

Periaatteessa tehostimen voi ottaa pois pelistä. Kaikki öljyt vaan pihalle järjestelmästä keinolla tai toisella ja tehostimen hihna pois paikoiltaan. Öljyt sisässähän se on takuuvarmasti raskas käännellä. En mie tätä ratkaisua kenellekään suosittele...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Jäi vielä tuo öljypumpun irroittaminen epäselväksi?Tohtiiko sen irroittaa,että saa vielä takaisin?onko tarvis täyttää öljyllä ennen asennusta?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Voi irrottaa öljypumpun ja saa sen takaisinkin. Kannattaa täyttää öljyllä ennen asennusta, ettei tule ongelmia ilmalukkojen kanssa ensimmäisellä starttauskerralla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin