Mikä neuvoksi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Reetu

Mikä neuvoksi

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Nyt rupes saab 900 vm88 kaasarikonella ampumaan imusarjassa tsub tsub ääni kuuluu sytytykseen ei ole koskettu vaihdettu virranjakajan kansi johdot tulpat ja pyöriä mitä arvelette mistä hakea vikaa nyt??
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Mimmi kirjoitti:Tulihan jakajan kansi ja lähetyssaarnaaja varmasti oikeisiin paikkoihin kiinni, ettei olisi väärin.
Ja johdot oikeaan järjestykseen :)
900C -86
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4043
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

ASTech kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:Tulihan jakajan kansi ja lähetyssaarnaaja varmasti oikeisiin paikkoihin kiinni, ettei olisi väärin.
Ja johdot oikeaan järjestykseen :)
Niin, kannattaa aina painaa mieleen jakajan kannen asento, sillä ainakin nuo varaosakansien merkinnät ohjeistaa ihan väärin. Menin itsekin siihen halpaan, että "luin" muka kannen merkintöjä ja tsub tsub. Piti sitten ihan tutkia ohjekirjaa, että missä järjestyksessä se Saabin kone oikein lyö, miten päin nämä nyt olikaan.

Toki voihan tuossa olla muutakin, mutta jos tilanne oli se, ettet osien vaihdon jälkeen liikkeelle päässyt...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No niin jo vika löytyi tulpan johdoista yksi ei ollut kunnolla perillä ja iski siihen suojapeltiin :oops: nyt pellittää todella hyvin :wink: Kiitos!!!
Vastaa Viestiin