900og saabin kojelauta
900og saabin kojelauta
Onko teistä kukaan purannu 900og kojelautaa ihan kokonaa...?
-
- "Hirsch"
ei ole satkuun tainnut mustaa sisustaa tehtaalta saadakkaan. kyl ne ruuvit sielt löytyy kun vähän hahmottelee polvisuojan päätyjen paikkoja konehuoneen puolelta. ja takaisinlaittoon kannattaa varata kaveri painamaan sisäpuolelta kun ruuvaa. säästyy monta ärräpäätä 

saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Lämppärirempan yhteydessä purin kojelaudan, tässä kuvallinen ohjeistus :
http://koti.mbnet.fi/stefa/lammitys.htm
http://koti.mbnet.fi/stefa/lammitys.htm
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI
Nuo kuvitetut ohjeet on tosi hyvät. Itselläkin purku edessä kun lämppärin moottori ulvoo jo siihen malliin että ei enää kovin kauaa jaksa. Samalla ajattelin kokeilla laittaa toisen bensamittarin (näyttää väärin, ilmeisesti vika itse mittarissa) ja kierroslukumittarin (kello ei toimi nykyisessä) Osatkin on jo valmiina olemassa, noiden kuvien rohkaisemana voisinkin tässä joku päivä alkaa hommiin...
Aiemmin olen yhdestä og satkusta kojelauden kyllä purkanut varaosien irroituksen yhteydessä, mutta se auto olikin menossa paaliin, niin kasausta ei enää jaksettu tehdä.
Aiemmin olen yhdestä og satkusta kojelauden kyllä purkanut varaosien irroituksen yhteydessä, mutta se auto olikin menossa paaliin, niin kasausta ei enää jaksettu tehdä.
Tuo on parin tunnin homma (sisälti kissanrapsutuksen ja tupakkatauot), ja kaikenpäälle helpompi operaatio kun ajattelin, kimppuun vaan, ja samalla tosiaan pääsee vaihtamaan kaikki muutkin reistailevat osat tuolta syvyyksistä.joutilas kirjoitti:Nuo kuvitetut ohjeet on tosi hyvät. Itselläkin purku edessä kun lämppärin moottori ulvoo jo siihen malliin että ei enää kovin kauaa jaksa. Samalla ajattelin kokeilla laittaa toisen bensamittarin (näyttää väärin, ilmeisesti vika itse mittarissa) ja kierroslukumittarin (kello ei toimi nykyisessä) Osatkin on jo valmiina olemassa, noiden kuvien rohkaisemana voisinkin tässä joku päivä alkaa hommiin...

David Brown 990 '62 - Yleiskone
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI