No nyt on ainakin varmaa, että ainakaan mulla ei -90 satkussa ole keskuslukon johtosarjaa valmiiksi. Ainoat löytyneet asiat eli kuskin oven johtoliitin ja sulakkeelta tuleva johto loppuvat sähkölaatikosta lähtevään liittimeen. Sisäpuolella ovat olemassa, mutta ulos eivät lähde.
No itse sitten aloin johtoja rakentelemaan, virrankin kerkesin jo rosvoliittimellä napata sähkölaatikosta oikein keskuslukitukselle tarkoitetulta sulakkeelta.
Moottoreita aloin oviin lykkäämään, mutta eipä se etuovien moottorien laitto olekkaan niin helppoa kuin luulin. Mihin se keskuslukituksen käyttövipu lukossa tulisi kiinnittää? Mitään sopivaa kohtaa ei löytynyt.
Takaovien moottorit olivat helppo homma, mutta etuoviin en todellakaan saanut millään sitä vipua sovitettua lukkoon. Itse moottori/kuskin oven kytkin olivat kyllä helppo kiinnittää oviin.
Jospa joltain löytyisi etuoven lukon hajoituskuvaa tms?
Googlettamalla löysin kuvia lukkosylintereistä ja takaluukun lukoista, mutta en yhtään etuovien lukkomekanismista.
Keskuslukituksesta
-
- "Viggen"
Tuota juu, se pitkän puikon yläpään lenkki menee samaan paikkaan kun se sisäpuolen lukitusnapin puikko. Sillä ei ole muuta kohdetta.akyttala kirjoitti: Moottoreita aloin oviin lykkäämään, mutta eipä se etuovien moottorien laitto olekkaan niin helppoa kuin luulin. Mihin se keskuslukituksen käyttövipu lukossa tulisi kiinnittää? Mitään sopivaa kohtaa ei löytynyt.
Takaovien moottorit olivat helppo homma, mutta etuoviin en todellakaan saanut millään sitä vipua sovitettua lukkoon. Itse moottori/kuskin oven kytkin olivat kyllä helppo kiinnittää oviin.
Eli väännät muovilukituksen sivuttain auki ja siitä se puikko pois-tuuppaat sen lenkkiin ja takaisin-lukitus kiinni.Siinä.

Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
-
- "Viggen"
Kuva lukosta
Lähetin kuvan suoraan e-mailiin.

Reijo L #1181
Kiitoksia kovasti vinkistä.Lähetin kuvan suoraan e-mailiin.
Harmi vaan, että tuo mbnetin maili on sen verran kökkö, että suodattaa kuvat pois. Poistaa usein myös muut tärkeät liitetiedostot, koska on liian hienosti virussuojattu..
Jos pystyt uudelleen lähettää, niin kokeile tuonne herrkugel@hotmail.com, jospa hotmail ei hukkaa kuvia posteista.