Tuon ikäseen kuuluu sit mustat oven sisäkahvat.carimat kirjoitti:Noita sinisiä oviverhoiluja kahvoineen löytyy sit multa, jos tarvis ni heitä yvllä tai soita, numero varmaan sulta löytyy kait. Nappaan mukaan ja kiikutan Salon nurkille, ettei tarvi roskakuormaan heittää, kun ei oo kelvannu minnekä, veivimallin verhoilu.
900 5d turbo -78 ?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Tuo sininen on lähempänä turkoosia, kuin sitä myöhempää sinistä..
Kuvia:
http://www.sci.fi/~vjouppi/b-turbo/
Kuvia:
http://www.sci.fi/~vjouppi/b-turbo/
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Alkaa pirssin kohtalon lauta kääntymään yhä enemmän vaateriin..
Runkonumeroa ei löydy mistään, eikä myöskään tyyppikilpeä. (kontin palkki, konehuone, takapenkin alla oleva vaakapalkki tutkittu)
Jatkan etsintöjä.
Tänään tuli postissa rekisteriote: tekniikanvaihdos tehty 1992 Oulussa.
Runkonumeroa ei löydy mistään, eikä myöskään tyyppikilpeä. (kontin palkki, konehuone, takapenkin alla oleva vaakapalkki tutkittu)
Jatkan etsintöjä.
Tänään tuli postissa rekisteriote: tekniikanvaihdos tehty 1992 Oulussa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 181
- Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
-78:n valm. numero
900-79:ä paaliin purkaessani en kanssa löytänyt runkoon stanssattua numeroa mistään,
mutta mustapohjainen kapeahko (5 x 14 cm) tyyppikilpi oli (muistaakseni) oikeanp. lokasuojassa neljällä pop-niitillä kiinni.
mutta mustapohjainen kapeahko (5 x 14 cm) tyyppikilpi oli (muistaakseni) oikeanp. lokasuojassa neljällä pop-niitillä kiinni.
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900
Täytyy ottaa parempi lamppu mukaan ja mennä koluamaan sitä konehuonetta.
Kiva viedä kilvet pois, jos tuosta ei löydy mitään runkonumeroo, ei taida olla pelkoa että sen saa kilpiin takas enää jos sitä ei ole.
Kiva viedä kilvet pois, jos tuosta ei löydy mitään runkonumeroo, ei taida olla pelkoa että sen saa kilpiin takas enää jos sitä ei ole.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
miksi sä siitä kilvet veisit pois? mainitsit aiemmin "ruostetilanne ihan hyvä", tarkoittiko se kommentti siis loppujen lopuksi mitä? 
eikös tosta saa tuollaisenaan passelia harrasteautoa?

eikös tosta saa tuollaisenaan passelia harrasteautoa?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Mulla on käyttöauto (cse), kakkosauto (cc) ja projekti (finkku). Neljän auton verot ja vakuutukset on liikaa mulle.
Edellinen omistaja olisi vienyt kilvet pois tällä viikolla ja olisi ilmeisesti vienyt tuon auton sitten paaliin jonkin ajan päästä.
Itse ajattelin pistää tuon vaan syrjään odottelemaan, että finkku on taas leimassa ja maalattuna.. Sitten riittää rahaa ja intoa taas seuraavaan projektiin.
Jos oikeasti joku olisi tämän halunnut projektikseen, niin viipymättä yv:tä mulle, voin käydä siinä tapauksessa perjantaina rekisteröimässä sen nimiini siksi aikaa, että seuraava omistaja tulee hakemaan.
Mutta ihan oikeasti: auto oli aika pitkään nettiauton listoilla, eikä kukaan hakenut.. Itsekin olin ihan viimeisellä hetkellä paikalla, joten eipä noita pelastajia tuolloinkaan ihan jonoksi asti ollut.
Korin pyrin säästämään ehjänä ja kokonaisena + paperit säilyttämään, mutta pisteosia saattaapi irrota ansaitseviin museoprojekteihin.
Ai niin ja se ruostetilanne hyvä liittyy siis tuohon että se kori on ihan taltioimiskelpoinen, ei paalikamaa.
Edellinen omistaja olisi vienyt kilvet pois tällä viikolla ja olisi ilmeisesti vienyt tuon auton sitten paaliin jonkin ajan päästä.
Itse ajattelin pistää tuon vaan syrjään odottelemaan, että finkku on taas leimassa ja maalattuna.. Sitten riittää rahaa ja intoa taas seuraavaan projektiin.
Jos oikeasti joku olisi tämän halunnut projektikseen, niin viipymättä yv:tä mulle, voin käydä siinä tapauksessa perjantaina rekisteröimässä sen nimiini siksi aikaa, että seuraava omistaja tulee hakemaan.
Mutta ihan oikeasti: auto oli aika pitkään nettiauton listoilla, eikä kukaan hakenut.. Itsekin olin ihan viimeisellä hetkellä paikalla, joten eipä noita pelastajia tuolloinkaan ihan jonoksi asti ollut.
Korin pyrin säästämään ehjänä ja kokonaisena + paperit säilyttämään, mutta pisteosia saattaapi irrota ansaitseviin museoprojekteihin.
Ai niin ja se ruostetilanne hyvä liittyy siis tuohon että se kori on ihan taltioimiskelpoinen, ei paalikamaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Meiltä oli kanssa rekisteröintikatsastukses runkonumero häviksis tuosta 79 finkusta.
Löyty kun tinnerirätillä aikaste hinkkas sitä takapenkin alla olevaa poikkipalkkia, päällä oli pohjamaali ja massakerros.
Piti kyllä käydä varaosa-autossa kattomassa tarkat koordinaatit.
Tuossa 99 avossa runkonumero on siirretty siihen takapenkin etupuolelle, eikä tietenkään mitään mainintaa rekisteriotteessa...
Löyty kun tinnerirätillä aikaste hinkkas sitä takapenkin alla olevaa poikkipalkkia, päällä oli pohjamaali ja massakerros.

Piti kyllä käydä varaosa-autossa kattomassa tarkat koordinaatit.
Tuossa 99 avossa runkonumero on siirretty siihen takapenkin etupuolelle, eikä tietenkään mitään mainintaa rekisteriotteessa...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992