Saabiin tuli tänään leima. Takaovi pitää korjata (reikä) ja vasen ajovalo säätää. Tuli merkintä rek. otteeseen. Valaisin jäi vinoon mutta korjasin heti kotiin päästyä. Nyt vaan kokeilemaan millaista on ajella 900:lla 99:n jälkeen. On ainakin äänettömämpi ja ruisku vääntää paljon alempaa. Kulutus kiinnostaa, putoaakohan paljonkin 99:n lukemista? Tuplis jäi seisomaan ja odottaa kun tytär saa kortin. Pitänee vähän fiksailla että passaa neidin ajella.
Ai että mie olen tyytyväinen
Saab Suomesta - hyviä autoja
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329
[quote="lefa42"]Onnea leimalle, tuore musteen haju lämmittää aina
Meikäläistä tuore muste lämmittää vasta kun olen saanut CO-lukemat 5.8:sta 4.5:een.
Kävin nimittäin eilen katsastuksessa. Ei kai muu auta kuin käydä jossain huoltiksella säädättämässa rikastusta, kun itsellä ei ole kuitenkaan mittareita joilla mitata arvoja..
niin tuli mullekkin! Erikoismaininnalla ! Huomattiin vaan että kallistuksen vakaajan toisessa ulommassa holkissa PIENI välys et voi kuulemma "koputtaa" mut ei muuta. Lasissa 460 000 km ja alkuperäisellä maalilla ja ei laho... Taas saa vetää rauhassa vuoden ja seuraavalla kerralla onkin lasissa varmaan 500 000 km....
Tuttu heppu oli katastamassa yhtäaikaa tonnaria ja läpi sekin mitä nyt jarruletkussa pikku pykimä tms mut kyl se leiman sai.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä-- ----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm --- ---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147