Seuraavanlaisia hommeleita tuli mieleeni:
Tuolla 99:ssä kiinniolevalla koneella (pitäisi olla) ajettu reilusti alle 250tkm ja muistelisin ettei sitä ole koskaan avattu.
-Uskaltaako kanteen laittaa jonkun muun kannen nokan ja nokkapukin+painimet? Onko noissa vm.-kohtaisia eroja (84-88 )?
-Mistä/minkä merkkistä kansipahvia (/tiivistesarjaa) kannattaa edes harkita?
-Kannattaako kansi vaihtaa koneen ollessa irrallaan/ onko tuossa jotain "need-to-know" hommeleita (ja tiedän, haku on keksitty...), meinasin yrittää venttiilvälysten säätöäkin samalla, saa nähdä mikä on lopputulos...
-Mitä kaikkia tiivisteitä/stefoja/laakereita kannattaa vaihtaa kun kerran paketti räjäytetään (kamp.aks.pään stefa? tms.)?
-Joudun ilmeisesti vaihtamaan nuo vetarikupit/mitkä onkaan laatikkoon, (tällä hetkellä joku loota joka vanhempaa mallia,isommilla tripodeilla?) tai vaihtoehtoisesti vetarit? Onnistuukos tuo noilla vetareiden vaihdolla (kun olisi tuo -87 900i purkua odottamassa, josta meinasin laatikon ja ehkäpä myös vetarit jos käy)?
Mikäli joudun vaihtamaan nuo kupit, olikos ne välilevyt laatikkokohtaisia?
Toivottavasti joku nyt ymmärtää mitä sepustin... ja mielellään on neuvomatta harhaan!
