Vakionopeudinssädin ja mittaritaulu, vakio vai ei????

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jipo
"Viggen"

Vakionopeudinssädin ja mittaritaulu, vakio vai ei????

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Olisi kiva tiedä jos tämä säädin on vakio? Vai ei! Kaikki säätimiä joka mä on nähnyt on ollut nelikulmio mutta tämä on pyöreä, mutta ei oo varmaakin pakko olla nelikulmio. Auton vm. on -83 ja 900 turbo APC.
en oo huomannut joku merkki. Se on vacuum järjestelmä

Myöskin mittaripaneeli olisi kiva tietää onko vakio vai ei? Malli: VDO öljynpainemittari, moottorinlämpömittari ja ulkolämpömittari. Mittarin takapuolella voin lukea Scan Auto joka myi autoni kun oli uusi! Kaikki mittarit ei toimii ja edellinen omistja en tiesi jotakin! Mä en oo löytänyt kaikki osat joka pitäis olla mukana.

Otin enemmän kuvat kun otti näitä mutta en tiedä missä ne meni! Otan enemmän huomenna!
Kuvat:
http://spock.homedns.org/~jopo/vak.saadin.htm
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Jusau

Cruise

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Kerran purin osia kaverin pahoin lahonneesta 900GLE:stä, liekö ollut mitä vuosimallia, ratti oli -84 tai vanhempi, mutta saab-scanian kokardit oli kontissa ja konepellissä (!?), mallimerkintä GLE ja varustelu oli 'normaalin' GLE:n, takaniskat,autom, ruisku, kattoluukku yms. Mutta cruiseen, autossa oli juuri samannäköinen asennus ja samassa kohdassa. Hilpeyttä herätti vielä ko. musta purkki, mietin että onko joku laittanut vanhan 'Nötkött' purkin uusiokäyttöön :lol: , mutta taitaa sittenkin olla ihan alkuperäistä osaa.
Subonaattori
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

kyllä toi täytyy olla jäkiasennus. Katoin kuvasta kans että toi säilö on kyllä säilykepurkki. :D
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
Turbiini
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

GLE:ssä olen törmännyt samanlaiseen..
Jipo
"Viggen"

Lisää kuvia!

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Lisää kuvia saatavilla nyt!
Jens Hall, 1661