Tässä topicissa joku kertoo vaihtaneensa 8v h-koneeseen umpinaisen ketjun konetta nostamatta. Onko tarkempaa tietoa, onnistuuko hyvin ja onnistuukohan 16v-koneeseen? Mahtuuko avaamaan jakokopan ja täytyiskö kantta raottaa, että saa kopan siististi paikoilleen?
Tuossa joku aika sitten kyselin paikalliselta saappikorjaamolta eli Hilvola & Salmiselta ketjusta. Sanoivat, että lukollinen ketju saattaa aiheuttaa saabissa ongelmia, kun ei välttämättä mahdu pyörimään kunnolla?? En sitten tarkemmin tiedä miksi ei.. Suosittelivat niitattavaa ketjua, mutta omassa 350tkm ajetussa ei kuulemma mitään tarvista ketjunvaihdolle vielä, kun ei pidä ääntä lämpöisenä eikä kylmänä. Kiristimen ulkonema oli sellainen 9-10 mm.