Og900 puskurin hopea/harmaat listat
Og900 puskurin hopea/harmaat listat
Aloha! Pakkanen /osumat tehneet tehtävänsä ja nuo hopeanharmaan listat -88-93 puskureissa on omasta poikki/irti/repsottaa, millä korjata siististi? Saako uutta muualta kuin merkkipaikasta (kuullut että maksaa omaisuuden).
Miska

Re: Og900 puskurin hopea/harmaat listat
Maksaa todellakin sen omaisuuden! En muista tarkkaa hintaa, mutta ei kannata edes kysyä. Itselleni tein entiseen satkuuni harjatusta rosterilevystä (0,5mm) ja kiinnitin sikaflexillä. Mulle se kelpasi mainiosti. Ei erottanut 2 metrin päästä alkuperäisestä, eikä ollut pelkoa että rupeaisi repsottamaan/irtoaisi.Aavas kirjoitti:Aloha! Pakkanen /osumat tehneet tehtävänsä ja nuo hopeanharmaan listat -88-93 puskureissa on omasta poikki/irti/repsottaa, millä korjata siististi? Saako uutta muualta kuin merkkipaikasta (kuullut että maksaa omaisuuden).Miska
Jos sikalla kiinnittää, niin sitä ei sitten kannata liikaa sinne tunkea.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Omaan ysiysiin jätin laittamatta ne listat puskuriin. Näyttää ihan hyvältä, varsinkin ku ko. auto on tummansininen (metalliväri) ja laitoin vielä "mustanauhaiset" etuvilkun ja takalamppujen lasit.
EDIT: Niin, ja se tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus et listat menee. Omasta olen ajatellut maalata ikkunalistat mustiksi. Ovat aivan "sika_karsean"-näköiset ku lähempää tutkii
EDIT: Niin, ja se tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus et listat menee. Omasta olen ajatellut maalata ikkunalistat mustiksi. Ovat aivan "sika_karsean"-näköiset ku lähempää tutkii

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001