Nyt on korjattu vetaritunnelit ja leima otteessa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10283
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Hartikainen kirjoitti:Mitenkä se on noitten vetaritunneleiden kanssa , jos on pehmeää voiko alatukivarret revetä ajossa irti?
900:ssa se ei ihan tietämättä repeä, koska etummaiset kannattimet on puoltattu toisiinsa sen poikittaisen alumiinipalkin välityksellä. Takapäässä taasen on hammastanko pultattuna samoihin laattoihin, kuin tukivarren alemmat korvakot. Ei siis ihan helposti irtoa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se melko huteraksi muuttuu, vaikka ei ole vielä mitään irtikään. Oma projektini
99:ssä tilanne on aivan toinen. Sellaisia kuvia taisi joskus olla esilläkin Ursiinin Juhan kuvaamana, joissa etummainen kannake oli revennyt korista irti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11500
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Mertmi kirjoitti:99:ssä tilanne on aivan toinen. Sellaisia kuvia taisi joskus olla esilläkin Ursiinin Juhan kuvaamana, joissa etummainen kannake oli revennyt korista irti.
Tuolla:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/irti/
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8679
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Löytyi tekijä hitsausprojektille ja nyt kelpaa ajella tuoreella leimalla :)
Katsastaja vilkaisi nopeasti kohteet ja lähetti tekijälle terveisiä; että hyvin tehty korjaus. En tutkinut itse työn jälkeä sen paremmin, mutta toivottavasti nyt kestää.
Tarkisti inssi sitten akun kiinnityksenkin. Kuulunee kai asiaan, että pelotellaan :roll:
Vastaa Viestiin