Haku ei äkkiseltään tuottanut tulosta
OG satkun sisusta
OG satkun sisusta
Onko satkussa ollut mustaa sisäverhoilua
Entinen jäsen#2331
Re: OG satkun sisusta
Saabin penkkien kangasverhoilut taitaa olleet varsin pitkään harmaata tai beigeä plyyshiämitäliekangasta (niin ja sinistä ja punaista kanstuhojuho kirjoitti:Onko satkussa ollut mustaa sisäverhoilua![]()
Jokke A kirjoitti:On. Mm. Discovery channelin Wheeler dealer -ohjelmassa esiintyneeseen satkuun laitettiin musta nahkasisusta ja mustat pahvit.xjford kirjoitti:onks mustien nahkojen kanssa ollut mustia ovipahveja???
Epäilen ettei puhasta mustaa löydy,kaikki jonkin sortin tummia harmaita!!! Tai en ainakaa itse koskaan ole nähnyt!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
No täytynee sitten unohtaa ajatus mustaakin mustemmasta satkustaecopower kirjoitti:Jokke A kirjoitti:On. Mm. Discovery channelin Wheeler dealer -ohjelmassa esiintyneeseen satkuun laitettiin musta nahkasisusta ja mustat pahvit.xjford kirjoitti:onks mustien nahkojen kanssa ollut mustia ovipahveja???
Epäilen ettei puhasta mustaa löydy,kaikki jonkin sortin tummia harmaita!!! Tai en ainakaa itse koskaan ole nähnyt!
Entinen jäsen#2331
Ainoa mitä vanhemmissa Saabeissa olen nähnyt on tuon Annin musta lattiaverhoilu, eikä sekään ole puhdas musta. Muistuttaa lähinnä OGsatkuissa olevaa tummaa verhoilua takakontissa. Muita ei ole pistänyt silmään alkuperäisenä.
P.S. Tänään haikailin tuohon Turboon tuota vaaleanruskeaa sävyä omaavaa kojelautaa
P.S. Tänään haikailin tuohon Turboon tuota vaaleanruskeaa sävyä omaavaa kojelautaa
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001