njaa... siis kaksi seiskanelosta tuusulassa.
autoni on kuulemma seiskanelonen vaikkakin on rekisteröity
1973 puolella.
mielenkiintoiseksi tekee taas autojen omistajien
harrastuksen kohteet kuplat+saapit tai toistepäin saapit kuplat.
omaa profiilia: http://netti.nic.fi/~jaakkos1/ovalkafer
oma mielipiteeni on tuo myrkyn virheä on erittäin cool, ehkä paremmin
kuvastaa 70-lukua jotenkin, kun taas tuo minun miranolin sininen..
no, nää on noita maku juttuja. olisi mielenkiiintoista koklata tota
sun 99:ä, lähinnä siinä mielessä onko niissä eroja yksilöinä.
terv. js
sallinenn:, soittelen tuossa joku peävä...muuten en ollut noita kotisivu
kuvei nähny ennen.
tälläinen tuli tänään kotiutettua.
Kjähh katos kehveli, meikäläinen on tosiaan jämähtänyt kuplissa 70-luvulle
(Marina Blau 1302 mustilla kilvillä) ja Saabeissa näköjään sama kaava. Paksutolppaset on kyllä kansanautoja aidoimmillaan
Tossa 99 vertailussa voisi olla vaikka Saabistiin aihetta artikkeliksi? Ne 70-luvun pillihousut, teipatut pulisongit, kylkiin Saabisti-koeajaa ja kameraan keltafiltteri...
Tässähän menee talvi mukavasti kesää ja sinisen koeajoa odotellessa. Mainio ta päästä kokeilemaan eroja.
JOS haluat nähdä veronan joskus ennen kesää onnistuu sekin, auto majailee Porvoossa.
(Marina Blau 1302 mustilla kilvillä) ja Saabeissa näköjään sama kaava. Paksutolppaset on kyllä kansanautoja aidoimmillaan
Tossa 99 vertailussa voisi olla vaikka Saabistiin aihetta artikkeliksi? Ne 70-luvun pillihousut, teipatut pulisongit, kylkiin Saabisti-koeajaa ja kameraan keltafiltteri...
Tässähän menee talvi mukavasti kesää ja sinisen koeajoa odotellessa. Mainio ta päästä kokeilemaan eroja.
JOS haluat nähdä veronan joskus ennen kesää onnistuu sekin, auto majailee Porvoossa.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."