Pähkinä, mitkä osat käy sekaisin 90->900

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Pähkinä, mitkä osat käy sekaisin 90->900

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Satkuun pitää laittaa loota ja kone, (entinen kaasari+ 4v) kun uusi olis 90:sestä kaasaripata+ 5v loota.
Entäs vetarit ja ohjausvaihde ?? käykö 90 -> 900
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Kone käy, lootaan joutuu vaihtamaan etulevyn vanhasta, ohjausvaihde ei käy. Vetarit käy jos lootan kupit on saman kokoiset, muuten ne kupitkin pitää vaihtaa.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

qaw kirjoitti: lootaan joutuu vaihtamaan etulevyn vanhasta
Meinaat sitä ensiövedon kantta vai??
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

lintta go go kirjoitti:
qaw kirjoitti: lootaan joutuu vaihtamaan etulevyn vanhasta
Meinaat sitä ensiövedon kantta vai??
Jep. Kiinnitys auton runkoon on erilainen 99(90) vs 900.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Mites tuulilasi, käykö 90 ->900 näyttää samalta vai onko kokoeroa
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Ja öljytikun putki on erilainen. 9ysissä se on ohuempi kuin 900sessa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

900aero-84 kirjoitti:Ja öljytikun putki on erilainen. 9ysissä se on ohuempi kuin 900sessa.
Se on vuosimallista kiinni. Vanhemmissa on pelkkä tikku ja täyttöaukko venttiilikopassa. Uudemmissa täytetään tikun reiästä. Tuo vaihtuu muistaakseni 83->84 välissä ja tunnetusti -84 99:t ei ole niitä kaikkein yleisimpiä...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Tästä aiheesta lisää, eli nyt menee 90 purkuun ja siitä tulee satkuun tuo laatikko ja kone (ampukaa vaan, alle 180th ajettu 90 puretaan, kylläkin aivan läpilaho) niin tässä topikissa aikasemmin selvinny että enskan kansi pitää ottaa satkusta, mutta mites tuo vaihteensiirto, käykö 4v siirtovivusto 5v, vai pitääkö hommata 5v satkun siirtovivusto??
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Kepin pohja pitää ottaa 5v:stä. Muuten kaaviosta ei löydy kaikkia pykäliä.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Vastaa Viestiin