Juu, kiitoksia tästä. Joku uppikin ton aiheen kans, huomasin sen ite samoja aikoja kun vastasit. Hakuaki pitäs opetella käyttämään
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
.
Outoa on, että 2.1 iivari tykkää kylmänä röpeltää jos kaasua yhtään erehtyy umppaamaan, käy helposti esim. pakittamaan lähettäessä kun polkaset hiukan ja nostat hiukan ->on hetken kun kävis kahella ja aika lailla ravistaa hetken. Palautuu kyllä nopeasti, mutta on aika harmillinen. Ja vikakoodeja ei ole kuin se 12231 eli sytkäsignaali puuttuu, joka ymmärtääkseni kuuluu tulla kun kone ei käy. Ja samalla boksilla ja ilmamäärä(vai massa?)mittarilla toinen 2.1 kone kävi hienosti (kone vaihdettu).
Lämppärin hässäkän sain näkyviin, vika siinä haarautuvassa letkulämhdössä suuntausvalitimen jälkeen, en sitten löytänyt vuotoa ja pistin rojut kasaan. Jos se valitsin nyt viittis kuitenki liikkua pakkasellakin... Että tämmönen yleisraportti, vielä jos jollakulla on hyvä aavistus mikä ton käynnin tai alipainehässäkän vuodon tekee ni otetaan vastaan mieluusti, muuten huolto julistetaan tehdyksi tälle talvelle. Saabin osalta siis
Muok: kiitokset vielä neuvoista, naamalevynkin purku onnistu melkein hienosti, en siis rikkonut mitään
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ja oli se silti helppo purkaa vrt miten hienossa välissä startti on, etenkin kun sitä imusarjan tukirautaa en saanut irti... Starttikin alko pelaan "normaalisti" pelkällä putsauksella ja rasvauksella. Saa nähä kauaksko aikaa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Patarauta on påp.