OG900:sen virtalukkosta ja kytkimestä...
Minä vekslasin virtalukot kahden eri auton kesken (siis pelkän lukkomekanismin) silleensä miten Haynesin ohje kertoi, eli siellä sylinterin alapuolella on sellanen parin millin reikä: avain virtalukkoon, kääntää sitä niin paljon oikealle kun käääntyy (pari milliä riittää (=klappi) siis jos ei periaatteessa käänny pois siitä pakkilukkoasennosta, jos kääntyy niin puoleen väliin sitä pakkilukkoa ja seuraavaa pykälää), sitten jämäkällä rautalangalla tökkii sinne reikään ja veläsee samalla avaimesta, niin koko sylinteri nousee ulos.
Tälleen vaihdoin -84 ja -83 satkun virtalukot purkamalla vaan keskikonsolin kuoret. Edes kuskin penkkiä en irrottanu.
Tälleen vaihdoin -84 ja -83 satkun virtalukot purkamalla vaan keskikonsolin kuoret. Edes kuskin penkkiä en irrottanu.
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06