check engine..
check engine..
Auto on -90 S eli lucasin ruisku.Missäs olis toi vikaluvun pistoke?Entäs mistäs sais ne koodien merkitykset suomeksi,lienevätkö samat bossissa ja lukasissa?
Minkäslainen laite niitten lukemiseen tarvitaan-voiko tehdä itse?
Minkäslainen laite niitten lukemiseen tarvitaan-voiko tehdä itse?
Ei mun mielestä tarvinnut takapenkin alle mennä räpläämään. Tupakan sytkäriltä virta, virtalukolta maa..jne..ode kirjoitti:Pistoke on varmaan takapenkin alla, multa varmaan löytyy koodien selvitykset, mutta lukeminen onkin toinen juttu. En ole varma pystyikö tässä lukemaan virta-avain systeemillä vai oliko vain Boschissa moinen, itse olen käyttänyt TEChissä.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
No ei nyt heti Suomeksi, mut tuossa on kerrottu kuinka saat johdolla luettua ne koodit ja koodit... suomennellaan jos on kysymyksiä.
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... 4codes.htm
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... 4codes.htm
Selvennä.Suabisti kirjoitti:Ei mun mielestä tarvinnut takapenkin alle mennä räpläämään. Tupakan sytkäriltä virta, virtalukolta maa..jne..ode kirjoitti:Pistoke on varmaan takapenkin alla, multa varmaan löytyy koodien selvitykset, mutta lukeminen onkin toinen juttu. En ole varma pystyikö tässä lukemaan virta-avain systeemillä vai oliko vain Boschissa moinen, itse olen käyttänyt TEChissä.
Hetkonen, kattoppas siine konehuoneen puolelle, kohtaan about termari kotelon lähelle. Siinä menee niitä johtoja ja mulla siinä johtoläjässä on on 2kpl punaista Saabin naaraspuolista liitintä mistä saa katsottua Vikakoodit.tomaatti kirjoitti:Selvennä.Suabisti kirjoitti:Ei mun mielestä tarvinnut takapenkin alle mennä räpläämään. Tupakan sytkäriltä virta, virtalukolta maa..jne..ode kirjoitti:Pistoke on varmaan takapenkin alla, multa varmaan löytyy koodien selvitykset, mutta lukeminen onkin toinen juttu. En ole varma pystyikö tässä lukemaan virta-avain systeemillä vai oliko vain Boschissa moinen, itse olen käyttänyt TEChissä.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 181
- Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Koodinlukua
Hei, nyt tarkkana: nuo townsendin ohjeet on Boschin LH 2.4:lle - EI LUCAKSELLE!
Kertokaa Lucas-ruiskuiset, miten homma käy - jos käy!
Kertokaa Lucas-ruiskuiset, miten homma käy - jos käy!
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900
Jotain ohjetta venäjään vivahtavalla saksankielellä:
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/50.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/51.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/52.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/50.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/51.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/52.htm
http://faq.saab-club.ru/_900og/lucas/
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Koodinlukua
Ups aivan, ei muuten korjaamokirjakaan, kerro mitään muuta tapaa Lucakselle kuin ISAT tai Tech. Kuitenkin saab.club.ru sivustoilla näyttäisi samaan tapaan onnistuvan kuin Boschissa??MSaab kirjoitti:Hei, nyt tarkkana: nuo townsendin ohjeet on Boschin LH 2.4:lle - EI LUCAKSELLE!
Kertokaa Lucas-ruiskuiset, miten homma käy - jos käy!
Sama kun munkin Ässässä. Eli tyhjäkäynnillä syttyy. Samantien rupeaa voimakkaasti katilta haisemaan kun valo syttyy. Lambda-anturi on ainakin mulla sökönä, että pitää kattoa tilannetta uudestaan, kun saan sen uuden lamppiksen.tomaatti kirjoitti:Vielä olis tietoa tarvis.Eipä mulla mitään kriitistä ole mutta valo on syttynyt pari kertaa pidemmällä tyhjäkäynnillä.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Jos se valo palaa/syttyy niin uusi lamda anturi on se ensimmäinen korjaus jutska,mä oon selvinny aina sillä.
Niin ja sit toisaalta joskus on ollu muuta vikaa ja ei oo valo rienennu.
Ei se valo taija muusta rienata kun hajallisesta lamda anturista siis noin käytännössä.
Niin ja sit toisaalta joskus on ollu muuta vikaa ja ei oo valo rienennu.
Ei se valo taija muusta rienata kun hajallisesta lamda anturista siis noin käytännössä.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159