Motonetin Lesjöforsit noppaan
Tänään kävin kysymässä muutoskatsastus asiaa, kun Turboon laitatin keväällä Kilenin madallussarjan (joka on muuten sama kuin Lesjöfors). Sanoivat, että 1992 ja vanhemmat ei tarvi muutoskatsastusta. Jotku tyyppihyväksytyt ajoneuvot tarvii.
Anni on taas muutoskatsastettu josta on aikaa sitten yli 4 vuotta. Silloin piti kaikki alustaltaan muutetut katsastaa.
Anni on taas muutoskatsastettu josta on aikaa sitten yli 4 vuotta. Silloin piti kaikki alustaltaan muutetut katsastaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Motonetin Lesjöforsit noppaan
Katos joo, nyt kun tarkemmin katsoin niin etukaari on ainakin kyljen "viivaan" (pokkaus/konepellin alareuna) nähden reilun sentin ylempänä. Mutta ei tuo auto silti silmää miellytä tuollaisena. Harmittaa kun tuli turhaan ostettua kalliit jousetJanneR kirjoitti: Ottakaa huomioon että "kääntyvien etupyörien takia" pyöränaukot
ovat edessä isommat kuin takana. Älkää siis verratko pyörän yläpuolella
olevaa tyhjää edessä ja takana vaan mittakaa jostain listasta, tai
vastaavasta, etäisyys maahan niin näette madalluksen edessä/takana.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tai on nuo takajouset aivan hyvät, ei se satsi ihan turha ostos ollut
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mun pitäs varmaan kans keksiä rakkaalle nimi..dimebak kirjoitti:Anni on taas muutoskatsastettu josta on aikaa sitten yli 4 vuotta. Silloin piti kaikki alustaltaan muutetut katsastaa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Mie korotin perää 900i:stä, kun uudet kuormajouset eivät nostaneet perää yhtään ylemmäs, kuin katkenneet vanhat kuormajouset! Ostin eurolla paikallisesta kumialan liikkeestä hukkapalan 10mm paksua kumilevyä ja leikkasin siitä kiekot jousien alapään kumin ja tukivarren väliin. Kylläpä tuli hyvä. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Puhutko NIISTÄ jousista?Mertmi kirjoitti:Mie korotin perää 900i:stä, kun uudet kuormajouset eivät nostaneet perää yhtään ylemmäs, kuin katkenneet vanhat kuormajouset! Ostin eurolla paikallisesta kumialan liikkeestä hukkapalan 10mm paksua kumilevyä ja leikkasin siitä kiekot jousien alapään kumin ja tukivarren väliin. Kylläpä tuli hyvä.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
sponde kirjoitti:Puhutko NIISTÄ jousista?Mertmi kirjoitti:Mie korotin perää 900i:stä, kun uudet kuormajouset eivät nostaneet perää yhtään ylemmäs, kuin katkenneet vanhat kuormajouset! Ostin eurolla paikallisesta kumialan liikkeestä hukkapalan 10mm paksua kumilevyä ja leikkasin siitä kiekot jousien alapään kumin ja tukivarren väliin. Kylläpä tuli hyvä.Olitko se sinä joka ne osti?
Öö, Motonetistä ostin ihan uudet tohon 900i:hin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01