T8 ja aamuiset öljynpaineongelmat *Ratkaistu*

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja hatami »

mulla oli siinä aivan olemattomia naarmuja ja kun vaihdoin naarmuttoman niin alkoi heti paineet nousta,ennen meni vähän kovemmalla pakkasella jopa 30sennen kuin valo sammui
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

hatami kirjoitti:mulla oli siinä aivan olemattomia naarmuja ja kun vaihdoin naarmuttoman niin alkoi heti paineet nousta,ennen meni vähän kovemmalla pakkasella jopa 30sennen kuin valo sammui
Öhh, taasko mun pitää se nostaa :?
No, meneepähän ainakin rutiinilla pikkuhiljaa.
Jos vaikka sais alle kahden tunnin :lol:
Viimeksikin tuhraantui aikaa syylärin jengansa menettäneiden pulttien kanssa kunnes otin koko lukkopellin irti kaikkineen.

Milloinkohan tuolla vekottimella voisi vaan ajaa, eikä tarvitsisi ihmetellä kaiken maailman kummallisuuksia.
Toisaalta kun ei ole varaa uuteen niin kikkaillaan sitten näiden vanhojen kanssa 8)
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Öljynpaineongelmat ratkesivat tuolla jakopään kopan vaihdolla.
Hieno juttu, nyt ei tarvitse enää jännittää, että milloin veivi kurkkaa lohkon kyljestä :lol:

Kiitos auttaneista viesteistä.
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja hatami »

samat viat näyttääpi olevan useissa alkusarjan h-moottoreissa,vallankin turboissa. Myöskin veljeni autossa oli sama vika.
Vastaa Viestiin