Kun en vaan löydä mistään
Kun en vaan löydä mistään
Eli oon koittanu ettii jostain satkuun etu-ja takaspoileria,mut kun ei löydy ees tommosta sanaa mistään!
Olis kiva tietää hiukan hintoja,vaikka käytetyille.
Tietäskö joku mistä ettii?
PS. Voi olla etten vaa osaa!!! stana...
Olis kiva tietää hiukan hintoja,vaikka käytetyille.
Tietäskö joku mistä ettii?
PS. Voi olla etten vaa osaa!!! stana...
tähän samaan
Olis tonenki kysymys:eikö vaan öljyvalo syty kun laittaa virrat päälle?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Saab 9000 2.3t jubilee -97
Re: tähän samaan
Jos mietit kuuluuko sen syttyä niin kyllä.taunu kirjoitti:Olis tonenki kysymys:eikö vaan öljyvalo syty kun laittaa virrat päälle?
Nii...mutkun!
Mulla ei vaan syty...en käsitä tai käsitän...en tiä enää
Siis virtaa tulee virtapiiriin,lamppu on ehjä ja pitäs yhdistääkin.
Ei pala...Sitte ku laitan auton käyntii ni vilkuttaa,eikä varmasti lamppu oo löysällä.
Mittaristo ku on kädessä ni ei mitään vilkutuksen oireita näy testerissä,eikä myöskää paikallaan ollessa.MUTTA KUN EI PALA!!
Auttasko itku?
Ei pala...Sitte ku laitan auton käyntii ni vilkuttaa,eikä varmasti lamppu oo löysällä.
Mittaristo ku on kädessä ni ei mitään vilkutuksen oireita näy testerissä,eikä myöskää paikallaan ollessa.MUTTA KUN EI PALA!!
Auttasko itku?
Kokeiletaunu kirjoitti: Auttasko itku?

# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Varmasti jo olet tarkistanutkin mutta tuli vaan mieleen olisiko anturin johdon liitin löysällä? Omasta kerran pimensi ko. valon kun oli jotenkin päässyt irtoamaan.taunu kirjoitti:Nii...mutkun!
Auttasko itku?
#2029 Kari Kutuniva
no se on suht helppo tarkistaa, missä vika? Ota paineenanturista johto irti ja maadoittaa se-jos sulla on kaiuttinritilä irti, niin pystyt jopa ilman avustajaa kattomaan mittariston takaseinän läpi kuultavaa valoa-jos se valo siis syttyy
Ja virtaavain tiedysti siinä virta päällä asennossa. Jos valo niin syttyy, niin on vika anturissa tai sen kosketuksessa/kontaktissa moottorin lohkoon. Jos ei syttyy siteenkään, niin pitää tarkistaa toisesta päästä, eli lampun luota-tuleeko sinne virta. Itse koputtelin anturia ja rupesi toimimaan. Parasta tiedysti vaihtaa.

Siis lampun päähän tulee katkottomasti virta ja lamppuu oon väännelly niskalimassa,ajatellen että ei saa kosketusta mutku saa tai ei...vedän johdot uusiksi,ni ei tarvii ison äijän tääl muitten harmiksi parkuu jotai saamarin lamppuu...ja valoo.
Jos ei sittenkää toimi ni laitan patterilla sinne valon!!
Jos ei sittenkää toimi ni laitan patterilla sinne valon!!
Tuosta ei vielä käyny ilmi että irrotitko sen johdon sieltä anturista ja lykkäsit maihin jolloin siis lampun pitäisi syttyä?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Ei nii,mutta voin vakuuttaa et kaikkeni oon tehny,myös ton maadotus jutun.
Nyt taas virkeenä uuteen päivään ja päätin taas mennä sitä tutkimaan,josko jo tänään...
Voiskohan olla niin ,että vaikka mitä tekisin,en saa sille kosketusta siihen virtapiiriin?
Voisko se kosketuspinta olla niin kulunu,vaikkei päälle näykkään? Toisaalta oon kyllä väännelly ,painellu ja vaikka miten vinkuroinu sen lampun kanssa,et olis luullu,et ees vahingossa olis yhdistäny.
Nyt taas virkeenä uuteen päivään ja päätin taas mennä sitä tutkimaan,josko jo tänään...
Voiskohan olla niin ,että vaikka mitä tekisin,en saa sille kosketusta siihen virtapiiriin?
Voisko se kosketuspinta olla niin kulunu,vaikkei päälle näykkään? Toisaalta oon kyllä väännelly ,painellu ja vaikka miten vinkuroinu sen lampun kanssa,et olis luullu,et ees vahingossa olis yhdistäny.