Onneksi olkoon Vesa! Tosi upean näköinen ilmestys. Katselinkin jo tuossa aiemmin että avatariin oli ilmestynyt cabbe, että jokohan kuume oli päässyt oston asteelle
Juu ei se Vesa unta ole, kyllä siellä sinun tallissa ihka aito Aero-Cabbe on. Voin siis todistaa, kun tänään sen omin silmin näin Niin ja onnittelut vielä, ihan huippuhieno yksilö, ihan kuin uusi. Harmi vain, että eihän tuollaisen helmen kanssa pääse edes harrastamaan, kun konehuonekin oli valmiiksi kuin hammasharjalla pesty
Mimmi kirjoitti:Eski: Aero-cabbea EI ole olemassa
Aerohan on vain 3d combi ja cabbeen on saanut Aerosarjaa.
Näin se on.
Esitteissä oli tarjolla tuolloin turbo 16 ja tuo minun mallini joka on turbo 16 S.
Myös 3D:ssä menee samalla nimellä.
Taisi olla niin, että aero -nimike oli käytössä vain Euroopassa ja USA:ssa sama malli on SPG. Milloinkahan aero nimike jäi pois ja korvautui turboS tunnuksella?
Onnittelut Vesalle upean auton hankinnasta. Ja vielä Suomesta. Taidatte pojat nyt vaan juksata? Käyneet museossa kuvaamassa sitä T16S mallin cabbea ja vetää meitä jalasta
Taitaa kesän tulo tuntua hieman normaalia kärsimättömältä odotella??
Onko jollakin/jossakin tilastoa kuinka monta cabbia valmistettiin kunakin vuonna.
Itselläni on vm 87. Onko se ensimäinen tuotantovuosi vai myytiinkö niitä aikaisemminkin?
Minä vuosina sitten tuli protomallit. Ainakin Uudenkaupungin museossa on yksi pystykeulainen. En ole koskaan nähnyt sellaista liikenteessä.
Miten monta niitä on Suomessa tai ainakin clubilaisilla? Tosin todennäköisesti suurin osa omistajista kuuluu clubiin
pevi kirjoitti:Onko jollakin/jossakin tilastoa kuinka monta cabbia valmistettiin kunakin vuonna.
Itselläni on vm 87. Onko se ensimäinen tuotantovuosi vai myytiinkö niitä aikaisemminkin?
Minä vuosina sitten tuli protomallit. Ainakin Uudenkaupungin museossa on yksi pystykeulainen. En ole koskaan nähnyt sellaista liikenteessä.
Miten monta niitä on Suomessa tai ainakin clubilaisilla? Tosin todennäköisesti suurin osa omistajista kuuluu clubiin
-86 vuonna tulivat ensimmäiset autot ja ne olivat pystykeulaisia. Vietiin kait likimain kaikki jenkkilään. Lehtosen Juhan cabbe on ollut pystykeula ja se tulee sellaiseksi ajan kanssa palautumaan, eli todellinen harvinaisuus. Ekat autot tehtiin käsityönä. Varsinaisesti tuo -87 taitaa olla se sarjavalmistusvuosi.
pevi kirjoitti:Onko jollakin/jossakin tilastoa kuinka monta cabbia valmistettiin kunakin vuonna.
Itselläni on vm 87. Onko se ensimäinen tuotantovuosi vai myytiinkö niitä aikaisemminkin?
Minä vuosina sitten tuli protomallit. Ainakin Uudenkaupungin museossa on yksi pystykeulainen. En ole koskaan nähnyt sellaista liikenteessä.
Miten monta niitä on Suomessa tai ainakin clubilaisilla? Tosin todennäköisesti suurin osa omistajista kuuluu clubiin
-86 vuonna tulivat ensimmäiset autot ja ne olivat pystykeulaisia. Vietiin kait likimain kaikki jenkkilään. Lehtosen Juhan cabbe on ollut pystykeula ja se tulee sellaiseksi ajan kanssa palautumaan, eli todellinen harvinaisuus. Ekat autot tehtiin käsityönä. Varsinaisesti tuo -87 taitaa olla se sarjavalmistusvuosi.
Mikäli luotamme saabcab.com:iin (ja miksipä emme luottaisi), niin -86 valmistettiin 379 avo-Saabia, joista 350 meni Jenkkilään.
Nuo muut löytyykin varmaan, mutta mistä mahtaisi löytää tuon "turbo S " kokonaisuuden? Meillä on ns. siivottu mailli. Logot ovat olleet, kun paikat näkyy.
Ympärimaalauksen sijaan onkin vain kuskin puoleinen takasiipi maalattu. Ilmeisti saanut kipeää joskus. Tehty se on kuitenkin siististi.
Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Nuo muut löytyykin varmaan, mutta mistä mahtaisi löytää tuon "turbo S " kokonaisuuden? Meillä on ns. siivottu mailli. Logot ovat olleet, kun paikat näkyy.
Multa löytyisi tuo "turbo S" merkki ja pari muutakin merkkiä. "turbo S" ja "900i" merkit eivät ole olleet ikinä missään kiinni, joten niissä on vielä tehtaan tarrakiinnitykset. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.