Laatikko 99 satkuun?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa

Laatikko 99 satkuun?

Viesti Kirjoittaja Houbi »

nii sopiiko 99 4-vaihteinen laatikko 900 pystäriin suoraan?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ei joudut vaihtamaan laatikon päätypalat keskenään eli se mistä kone tulee keulaan kiinni, vetarin maljoissa tulee eroja tietyissä vuosimalleissa ja vaihdekepin keskityksessä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Houbi »

eli aika s****nan työläs homma, onko 900 omia 4-vaihteisia laatikoita?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

pitäsi olla.. mutta jos sattuu vuosimallit lähelle toisiaan niin helppo homma siihen nähden joutuu koko helahoidon purkamaan ensin.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
jupu
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: La Loka 04, 2003 15:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja jupu »

Siis minkä vm. tuo 900 on mihin sitä meinaat sovittaa ?
EI Saabia...tällä erää.
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7568
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

sen jälkeen

Viesti Kirjoittaja mestari »

alkaa oikean vetarin pituuden arpominen. kerran vaihdoin vain 900:sta toiseen lootaa ja vetareiden maljojen leveydet heitti n. about vähän mutta tarpeeksi. sit hain sylillisen vetareita kokonaisina lattialle ja kaikki oli eri mittaisia siinä lattialla siitä valitsemalla oikeat asia korjaantui. kun on mistä ottaa.
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Houbi »

vm. -83
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Mie vaihdoin omaan 99:iin tulevaan 900:n 5-loviseen askiin tosta orggis 4-lovisesta ne vanhat vetarimaljat (ja vaihdoin samalla puolelta toiselle, jotta kuluminen tasoittuu). Ne on melko iisi juttu vaihtaa, mutta kannattaa samalla uusia maljojen laipoissa olevat laakerit+stefat. Joo, ja levittävät lukkopihdit tarvii apuun. Niitä säätöliuskoja ei kande sotkea puolelta toiselle...

Laakeri 6006/c3
stefa 35-47-8/7A
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja hatami »

vaihdat vaan ensiönpäädyn ja koneen korvakkeet niin paketti on valmis.
jupu
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: La Loka 04, 2003 15:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja jupu »

Sopii suoraan, vain etupääty pitää vaihtaa...ei iso juttu, muutama pultti ja sikakittiä tiivisteen tueksi.
EI Saabia...tällä erää.
Vastaa Viestiin