Kaveri lisäsi 2 litraa

Mistä vikaa hakemaan?

Lisäys: Eikä hytissä haise neste, joten kennokin on pois vikakoihteista.
Kuuluu, valitettavasti. Itse kuitenkaan en muista joutuneeni tuohon autoon nestettä lisäilemään, kuin ostopäivänä, jolloin oli vain desin vajaa. Harmittaa vaan, kun tarkoitus olisi tosiaan ostaa tuo yhtenä kappaleena joskus takaisin vielä.MacTurbo kirjoitti:Ettei vaan kaveri kuulu autoilijoihin jotka eivät katso koskaan konehuoneeseen.
Tulee vaan mieleen että nestepinta on vajennut piiiitkän ajan kuluessa, ja nyt pinta vain tuli niin alas ettei lämppärin kenno enää saanut vettä.
Jos parilitraa nestettä häviää lyhyessä ajassa, täytyy jossain kyllä näkyä märät jäljet.
Veikkaan nesteen "hävittäjäksi" puhkikulunutta syyläriä. Sekin tosin yleensä näkyy höyryämisenä liikennevaloissa.
Lohkista en tarkastanut, hyvä vinkki, kiitos.P:n Vee kirjoitti:Morjens!
Taisi olla se kesä kun Saab-klubin kesäpäiville oltiin Porvooseen lähdössä koko perheellä, vaunu oli jo perässä ja takakontti oli satkusta lastattu viikon kestävää reissua varten niin...
Jokseenkin näin olisin voinut lohkolämmittimen nestevuodon aiheuttaman pikarempan aloittaa, mutten aloita. Porraslaatalle ajaminen ja pari tuoretta nestepisaraa herättivät epäilykset ja vaihtoon menivät lohkolämmittimen vastus ja "vastuksen jalka". Ei välttämättä aiheeton vian etsinnän kohde, kuten ei lämppärin hanakaan. Hana kylläkin valuttaa kabiiniin tennarin kärjelle ja haisee.
teevee P:n Vee
Olen ollut ittekin melkonen oloneuvos noiden auton huoltojen suhteen koko talven. Torstaina kuiten menee Turbo huoltoon ja muutama osa saa vaihtua (vetarin suojakumet, polttoaineen suodatin jne.). Itsekin nuo voisi vaihtaa mutta Anni on tallissa ja vaiheessa. Senkin voisi laittaa iskukuntoon mutta on vähän hämärän peitossa koska noita kesärenkaita saa pitää (laiska olen, en jaksa pyöräyttää talvikumeja allelefa42 kirjoitti:Taas huomaa mitä tapahtuu, kun autoja ei pestä / huolleta / tarkasteta koskaan..
Ottaa päähän, kun jotkut naureskelee asenteelleni auton kunnon suhteen, kun laitan huonoonkin autoon yleensä rahaa juuri huoltojen ja pikkukorjausten verran, toiset vain ajavat niin kauan kuin liikkuu..dimebak kirjoitti:Olen ollut ittekin melkonen oloneuvos noiden auton huoltojen suhteen koko talven. Torstaina kuiten menee Turbo huoltoon ja muutama osa saa vaihtua (vetarin suojakumet, polttoaineen suodatin jne.). Itsekin nuo voisi vaihtaa mutta Anni on tallissa ja vaiheessa. Senkin voisi laittaa iskukuntoon mutta on vähän hämärän peitossa koska noita kesärenkaita saa pitää (laiska olen, en jaksa pyöräyttää talvikumeja allelefa42 kirjoitti:Taas huomaa mitä tapahtuu, kun autoja ei pestä / huolleta / tarkasteta koskaan..).