Lähtihän se sieltä!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
sarka
"Hölösuu"
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:15
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja sarka »

Nopasta kummemmin tietämättä luulen että sopi sinne viimestään raidetangot irrottamalla ellei paljon ahtaampi ole... Eri juttu sitten tehostimen pumpun ja letkujen kanssa :roll: Sanokoon joku joka nopasta tietää :lol:
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Myrkky kirjoitti:Mites muuten mahtuisi satkun tehostettu tanko nopan keulalle? Runkoaisoihin ainakin joutuisi poraamaan kiinnityspulttien reiät mutta mahtuminen muuten olisi mitä?
Eiköhän "mahtuminen" noppaan ole samantyylistä kuin 99:iin:
http://www.kivisointu.net/mikko/kuvagal ... mmastanko/
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Myrkky kirjoitti:Mites muuten mahtuisi satkun tehostettu tanko nopan keulalle? Runkoaisoihin ainakin joutuisi poraamaan kiinnityspulttien reiät mutta mahtuminen muuten olisi mitä?
No, myöhän tehtiin kilpa-autoomme "WRC petroon" tuommonen. Tosin me laitettiin se tehostettu tanko vain sen nopeemman välityksen takia, eikä tehostusta ole kytketty.
Kuvia WRCpetron hammastangosta
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin