Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta toivottavasti ei haittaa.
Huomasin viime kesänä, että lämmöt nousee keulacoolerin kanssa huomattavasti helpommin kuin ilman. Käytännössä puhallin käy kuumina päivinä lähes kokoajan. Ajattelin myös toisen flektin asentamista, mutta en ole varma auttaako se riittävästi. Tasaisessa maantieajossa lämmöt ovat ok, mutta esim. pidemmät kiihdyttelyt näkyvät myös lämmöissä. Tähän ei taida toinen flekti juuri auttaa. Kaupungissahan lämmöt ovat luonnollisesti ylhäällä ja ilman keulacooleriakin flekti pyörii aina välillä.
Voiko tuo lämpöjen nouseminen olla mistään muusta kiinni kuin syyläristä? Termostaatti ei ole jumissa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Syyläri on päällepäin hyväkuntoinen, tosin ei alkuperäinen turbon jäähdytin. Onko muilla ollut lämpöongelmia jos on cooleri keulalla? Auttaisikohan turbon syyläri kuinka paljon, vai meneekö rahat hukkaan?