ilmanottoaukot satkun konepellissä..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

hatami kirjoitti:vasemman puoleinen aukko ei ole toimiva vaan pellillä peitetty sisäpuolelta.
Omassa pellissä aukon peittävä lätkä oli muovia.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

hewidero kirjoitti:
hatami kirjoitti:vasemman puoleinen aukko ei ole toimiva vaan pellillä peitetty sisäpuolelta.
Omassa pellissä aukon peittävä lätkä oli muovia.
Uskoisin että hewidero puhuu asiaa.Itse laitoin omaan -79 satkuun uudemman mallisen kokopeittävän äänieristeen.Taisi emäntä sanoa silloin että mikä tää muovinpalanen tässä on kun ei ole mitään virkaa kun peittää tuon aukon...

Eli eiköhän se muovia ole vaikka itsekin pelliksi sitä väitin,..
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

tomaatti kirjoitti:
d-sign kirjoitti:Tuossa entisessä sedan -81 T8 apc:ssä oli myös ritilät molemmin puolin peltiä.
Kolaroitu tai jotain.Olihan mullakin -84 jossa oli 2 ritiläinen konepelti.Ruosteisen paskan tilalle vaihdettu vanhemmasta..

Ei, vaan kyllä ne ritilät on vielä molemmin puolin mallivuonna -81.
Ainakin esitteessä.

Tässä mallivuoden 1981 sedan:

Kuva
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Luin jostakin, että se aukko poistettiin, kun jarrutehostimet alkoi ruostumaan...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Mulla on sen aikakauden saab huolto tiedotteet ja ruoste ongelmasta sielläkin puhuttiin,ja varaosana toimitetut konepeitot oli sen jälkeen yksireikäsiä.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Vastaa Viestiin