Hieman vaan nolottaa, kun en meinannut pysyä 900i:llä perässä.

Mahtaakohan olla klubilaisia? Olisi kivaa päästä vähän lähemmin tutustumaan autoon. Kuka tunnustaa omakseen

Tuo Lucan mainitseman Combi Coupen vihreä näyttäisi samalta kuin minulla eli on värinimeltään Emerald green ja sitä esiintyy vain vuoden 75 malleissa. Vuonna 75 ja 76 oli puskurissa vielä leveä krominauha ja pienet vilkut. Vuonna 76 tuli mallimerkintä GL, sitä ennen se oli L. En muista, olenko oikeassa, että tuplakaasareissa käytettiin merkintää GL Super ja vasta vuonna 80 tuotiin mallimerkintä GLS.From February 1975 a twin Zenith-Stromberg carb engine was available pushing out 108hp.
Miten minusta tuntuu, että me Lucan kanssa vaadimme hieman historiankirjoitusta kyseisestä menopelistä. Ja mitä sille nykyään kuluu?Taisin olla siinä 3-vuotias, kun perheeseemme tuli -78(?) 99GLE grafiitinharmaa 4-ovinen sedan.
Ne mun sivut on sitten 5 minuutissa äkkiä räpelletyt, täytyy yrittää parantaa niitä joskus. Vai historiaa tuosta autosta?jariha kirjoitti:iku, kävin sivuillasi.
Miten minusta tuntuu, että me Lucan kanssa vaadimme hieman historiankirjoitusta kyseisestä menopelistä. Ja mitä sille nykyään kuluu?Taisin olla siinä 3-vuotias, kun perheeseemme tuli -78(?) 99GLE grafiitinharmaa 4-ovinen sedan.
Eikös se olutkin tällainen: http://www.nic.fi/~tkw/pekkah/kuvat/99gle78-2b.jpg
Hmm, sain jo hieman vähennettyä tuota gle-kuumetta. kun Pekka kertoi tarvittavista hitsaushommista. Tosin niitä on aika vähän, mutta kun ei oikein tuo hitsaaminen ole mun hommia. Eräskin työkaveri kehui mun hitsisaumaa rappaussaumaksi.Iku, erittäin mielenkiintoista. Kannustan suuresti että hankkisit Pekalta tuon projektin itsellesi! Käydäänkö joku kerta kimpassa katsomassa autoa? Samalla käytäis näyttämässä mun GLEtä pekalle.