Kiertokankien pulteista
Kiertokankien pulteista
Tervehdys,
Tarkoituksenani on laittaa Saabin (ilmeisesti H-koneesta?) peräisin olevat 134mm pitkät kanget "erääseen toisen merkkiseen" moottoriin ja nyt olisi kysymys kankien pulteista. Oletteko aina konerempan yhteydessä vaihtaneet pultit ja mutterit kangista? Hinta oli melkoisen suolainen kun kävin liikkestä kysymässä kyseisiä muttereita.
Kiitoksia nyt jos viitsitte vastata!
Tarkoituksenani on laittaa Saabin (ilmeisesti H-koneesta?) peräisin olevat 134mm pitkät kanget "erääseen toisen merkkiseen" moottoriin ja nyt olisi kysymys kankien pulteista. Oletteko aina konerempan yhteydessä vaihtaneet pultit ja mutterit kangista? Hinta oli melkoisen suolainen kun kävin liikkestä kysymässä kyseisiä muttereita.
Kiitoksia nyt jos viitsitte vastata!
voorttiako virittämässä?
itse en ainakaan ikinä ole vaihtanut, pitäisikö ne sitten vaihtaa?
enpä silti ole kuullut että kellään niiden kanssa ongelmia olisi ollut...
heh, minuutin "myöhästyin"
itse en ainakaan ikinä ole vaihtanut, pitäisikö ne sitten vaihtaa?

enpä silti ole kuullut että kellään niiden kanssa ongelmia olisi ollut...
heh, minuutin "myöhästyin"
Viimeksi muokannut mikkoimp, Ti Huhti 04, 2006 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Ei tarvi vaihella jos kiekat pysyttelee siellä 8000rpm alapuolella. Oletkos kyselly ARP:n tekemää valmista pultti/mutteri settiä noihin? Saattais olla edukaampi ja varmasti hyvät.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135