Muutama kysymys olisi. Käsitykseni mukaan S:ssä ei ole APC systeemiä eli kuuluuko turbon ahtopuolelta normaalistikin mennä suoraan letku hukkaportin kellolle? Ja kuuluuko hukkapurtin olla kuinka jäykkä, ettei sitä tangosta käsin liikuttamalla saa liikkumaan. Ja kuuluuko tangon kellon päästä "heilua".
Ja onko tietoa, kun näkyy olevan cooleri ja 3" alkuputki ilman ryssänmutkaa turbolta, kuinka paljon vaikutusta noilla tehoihin?
mti kirjoitti:Muutama kysymys olisi. Käsitykseni mukaan S:ssä ei ole APC systeemiä eli kuuluuko turbon ahtopuolelta normaalistikin mennä suoraan letku hukkaportin kellolle? Ja kuuluuko hukkapurtin olla kuinka jäykkä, ettei sitä tangosta käsin liikuttamalla saa liikkumaan. Ja kuuluuko tangon kellon päästä "heilua".
Ja onko tietoa, kun näkyy olevan cooleri ja 3" alkuputki ilman ryssänmutkaa turbolta, kuinka paljon vaikutusta noilla tehoihin?
T: Aloitteleva Saabisti
Oli tuo hukkaportinletku puhkikin näköjään ja ahtopuolen kumikaulakin oli miltei irti
Kummastuttaa vain tuo kun näkyy olevan APC:lle sulake ainakin paikallaan Mahtaako mikä olla toi pömpeli vasemman etuvalon takana mihin tulee alipaineletkuja?
mti kirjoitti:Muutama kysymys olisi. Käsitykseni mukaan S:ssä ei ole APC systeemiä eli kuuluuko turbon ahtopuolelta normaalistikin mennä suoraan letku hukkaportin kellolle? Ja kuuluuko hukkapurtin olla kuinka jäykkä, ettei sitä tangosta käsin liikuttamalla saa liikkumaan. Ja kuuluuko tangon kellon päästä "heilua".
Kummastuttaa vain tuo kun näkyy olevan APC:lle sulake ainakin paikallaan Mahtaako mikä olla toi pömpeli vasemman etuvalon takana mihin tulee alipaineletkuja?
Kyllä se suoraan menee ja aikas jäykkä on käsin liikutella, takavalon takana voisi olla cruisen pumppu
Jos ei siinä piirin alla ole kantaa, se on juotettu paikalleen.
Tinaimuri + imusukkaa ja huolellisuutta, niin kyllä se sieltä irtoaa.
- älä kuumenna piiriä liikaa (etenkin sukan kanssa vaarana), anna jäähtyä välillä
- juota pikkaisen tuoretta tinaa jalkoihin, niin vanha tina juoksee paremmin ja pumppu / sukka toimii paremmin
Jope kirjoitti:Jos ei siinä piirin alla ole kantaa, se on juotettu paikalleen.
Tinaimuri + imusukkaa ja huolellisuutta, niin kyllä se sieltä irtoaa.
- älä kuumenna piiriä liikaa (etenkin sukan kanssa vaarana), anna jäähtyä välillä
- juota pikkaisen tuoretta tinaa jalkoihin, niin vanha tina juoksee paremmin ja pumppu / sukka toimii paremmin
ainakin lucaksen bokseissa on ollut klipsuilla kiinni. ei juottamista
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Jope kirjoitti:Jos ei siinä piirin alla ole kantaa, se on juotettu paikalleen.
Tinaimuri + imusukkaa ja huolellisuutta, niin kyllä se sieltä irtoaa.
- älä kuumenna piiriä liikaa (etenkin sukan kanssa vaarana), anna jäähtyä välillä
- juota pikkaisen tuoretta tinaa jalkoihin, niin vanha tina juoksee paremmin ja pumppu / sukka toimii paremmin
ainakin lucaksen bokseissa on ollut klipsuilla kiinni. ei juottamista
Lucas tuossa omassakin on, eli vaikuttaa aika yksinkertaiselle tuo lastun vaihto. Kiitoksia
Lastun kuulemma voi panna väärinpäin, ja sit tulee tuhoja. Jotenka lastu aina oikeinpäin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01