Saab 99 vm- 75

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
KaS
"Ruisku"

Saab 99 vm- 75

Viesti Kirjoittaja KaS »

Nyt olisi tieto noviisille tarpeen, ostin projektiksi -75 mallin 2D 99:in väriltään vihreä(auto ei ole edes vielä kotona), autoon on vaihdettu tuoreemman vuosimallin penkit ja nyt olisi hyväkuntoiset -74 mallin vihreät (saamieni kuvien perusteella melko vaaleahkot) penkit tarjolla. Tietääkö kukaan tai voisiko jollakulla olla kuvaa mikä on oikea vihreän sävy, ettei tulisi ostettua kuitenkin väärän värisiä penkkejä.

Mahdollisia kuvia voipi laittaa osoitteeseen

axsport87@hotmail.com

Kiitos!
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Tuollapa kuvia tuosta minun vanhasta: http://www.vippet.net/jari/99L75

Tuota sävyä (niin ulko- kuin sisäsävyä) oli tiettävästi vain vuoden 75 mallisessa tupliksessa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
KaS
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja KaS »

Sepä tuli nopeasti, kiitos!!! Nuo penkit näyttää olevan aivan saman väriset, joten nyt taisi tärpätä, penkit kun on vielä täysin ehjät, ainakin kuvien perusteella.
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Todettakoon tähän väliin että erittäin vaikea väri löytää käytettynä.Tiedän itse yhden penkkisatsin satkuun.Mutta se on totaalisen erilainen muotoilultaan ja ilman kippimekanismia.
KaS
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja KaS »

tomaatti kirjoitti:Todettakoon tähän väliin että erittäin vaikea väri löytää käytettynä.Tiedän itse yhden penkkisatsin satkuun.Mutta se on totaalisen erilainen muotoilultaan ja ilman kippimekanismia.
No sittenhän mulla on käynyt melkoinen tuuri, liekö sitten aloittelijan säkää :roll:
Vastaa Viestiin