99/90/900 jarrumäntätyökalun saatavuus?
99/90/900 jarrumäntätyökalun saatavuus?
jarrumäntää pyörittävän työkalun saatavuus taitaa olla aika heikko vai? paikallinen saab-huolto ja varaosaliike autosport myivät eioota. motonetin listalta en löytänyt. löytyykö biltemasta tuota?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: 99/90/900 jarrumäntätyökalun saatavuus?
jos biltemasta saatavassa työkalussa ei ole lovea siinä varressa, niin kannattaa tehdä sellainen.. huomaat kyllä kun ruuvaat mäntää sisäänlucaf kirjoitti:jarrumäntää pyörittävän työkalun saatavuus taitaa olla aika heikko vai? paikallinen saab-huolto ja varaosaliike autosport myivät eioota. motonetin listalta en löytänyt. löytyykö biltemasta tuota?

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Itse raakasti väänsin vartta enemmän mutkalle.Meinasi hieroa kumin paskaksi.gls kirjoitti:jos biltemasta saatavassa työkalussa ei ole lovea siinä varressa, niin kannattaa tehdä sellainen.. huomaat kyllä kun ruuvaat mäntää sisäänlucaf kirjoitti:jarrumäntää pyörittävän työkalun saatavuus taitaa olla aika heikko vai? paikallinen saab-huolto ja varaosaliike autosport myivät eioota. motonetin listalta en löytänyt. löytyykö biltemasta tuota?ottaa ikävästi satulaan kiinni ja vääntöalue pienenee.
Kyllä bilteman värkissä on kyseinen kolo, ainakin siinä jonka itse aikoinaan ostin.gls kirjoitti:jos biltemasta saatavassa työkalussa ei ole lovea siinä varressa, niin kannattaa tehdä sellainen.. huomaat kyllä kun ruuvaat mäntää sisäänottaa ikävästi satulaan kiinni ja vääntöalue pienenee.
NG 900S 3d 2.3i -98
Itsellä on likipitäen käyttämätön ja priima merkkiliikkeestä ostettu työkalu(itse maksoin vähän käytettynä 30mk siitä), on muuten harvinaisen turha kapistus.. jok`ikisen säädön satuloihin olen tehnyt talttapää-meisselillä viimeiset 7-8 vuotta. Ja sillä meisselillä ei hakata/lyödä, vaan se meisseli sovitetaan kärjen syrjältään pitkittäin siihen ympyränmuotoiseen uraan ja käännetään siitä.
Otan kuvan jos löydän tallilta helposti irrallisen satulan.
Edit: ruuvitaltan malli tämä ja merkitty sivu tyrkätään ympyränmuotoiseen uraan, toiseen suuntaan toisinpäin ja toiseen toisin. Toimii. Myös hieman jäykistyneisiin satuloihin.
Otan kuvan jos löydän tallilta helposti irrallisen satulan.
Edit: ruuvitaltan malli tämä ja merkitty sivu tyrkätään ympyränmuotoiseen uraan, toiseen suuntaan toisinpäin ja toiseen toisin. Toimii. Myös hieman jäykistyneisiin satuloihin.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)