Marko A kirjoitti:Hieman off-topiccia, sori vaan. Mutta kun tuli selailtua saksanmaan hintoja og900 cabeista niin törmäsin mm seuraavaan: 900 Monte Carlo no.145
Eikäkö tuonnehan pitää ruveta rahtaamaan kohta täältä ihan kovakattosiakin, jos 200tkm ajetusta 900S´91 mallista pyydetään yli 6K€
Taitaa alkaa ihan tosissaan nuo og900cab:n hinnat nousta pikkuhiljaa. Autot on kertyneet asianharrastajille, joten luopumisesta haluttu korvaus on huomattavasti suurempi kuin perus autolijalla.
Mutta tuo Heuschmid on silti omassa luokassaan tuossa hinnoittelussa...
On se niin.. Ruostistakan ei tahdo tähän vuodenaikaan löytyä yhtään normaalihintaista (70-80tkr) halvempaa. Ottaa vähän päähän ettei tullut täksi kesäksikään, eli viime syksynä hankittua..
Haiskahtaa vähän siltä, että Heuschmid rakentaa itselleen monopolia haalimalla kaikki Saksan hienot OG:t saman katon alle. Sitten lyödään hinnat kattoon niitä muutamaa Saksan kokoisesta maasta todennäköisesti löytyvää maksuvalmista kaveria silmällä pitäen.
No joo... mene ja tiedä. Kyllähän Ruotsissa näyttää olevan sama suunta cabbejen hinnoissa. Autosta on tullut ilmiselvä klassikko, eikä ihme.
Täytyy varmaan itse jossain vaiheessa "hypätä seuraavaa junaan", ja hommata vielä tällä hetkellä Ruotsissa kohtuuhintainen NG cabbe.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Ja minä maksoin vielä enemmän, enkä ole kertaakaan katunut.
Mutta Vesa.... Sulla ei vissiin ole korinvaihto...eikä vapari...
No ei ole, tottahan tuo on.
Tykkään kyllä mokomasta kuin hullu puurosta.
Oikeastaan olen tullut siihen tulokseen Saksankin hintoihin verraten, ettei se edes kilometreihin ja kuntoon nähden ollut pahan hintainen. Pohjakin on kuin uudessa autossa samoin nahkat. Suolaahan se näki vain Helsingistä tänne tullessaan
Saksassa vastaavat pelit maksavat jo siellä enemmän.