8v turbon polttoainepaineet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Tuolta löytyy melko pätevä selostus k-jetistä: http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja hatami »

itselläni ralli 99 turbossani on V8-mersun määräjakaja josta laitettu 2 lähtöä /suutin ,niin riittää tuotto hyvin
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

DyhWe kirjoitti:Aihetta sivuten mitenkäs jos laittas jostai porchest tai isommasta audist ton k-jetin jakajan ja tulppais ne ylimmääräiset lähöt (jos on sellasii) ni eik siin sit pitäs riittää toi soppa pitemmälle ku 190hp?
mitäs niitä nyt tulppaamaan, laittaa ne vain imusarjaan muuaalle!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin