Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Ma Touko 15, 2006 15:18
Olisi yksi laatikko tallin nurkassa.
Laatikon päällä lukee:
456 10
904141
Tuo 6 on enskan numero, mutta mistä tuosta tiedän onko laatikko 5 vai 4-lovinen laatikko?
Kuinka helposti kytkimen pääsylinteri hajoaa? Kun vaihdoin pääsylinterin jousen ja tiivisteet, mutta silti neste ei tule läpi. Kytkin on tiedoton, ilmattu on ja nestettä ei näy, tuntuisi että neste jäisi pääsylinteriin.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ma Touko 15, 2006 15:25
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ma Touko 15, 2006 15:29
poistettu kun sama linkki tuli pari kertaa....
Viimeksi muokannut
mikkoimp , Ma Touko 15, 2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Ma Touko 15, 2006 15:43
Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ma Touko 15, 2006 16:06
Turbo16 kirjoitti: Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
niin mikä borg & beck? kytkin vai? kyllä väittäisin että se 5 speed on, tuskin on enää 10 versiota tehty 4 speedinä... mikä siinä on -vm leima?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Ma Touko 15, 2006 16:34
Niin kytkin.. En ole katsonut -vm, muistaakseni oli -88 vuotuisesta autosta nypätty irti
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele
Viesti
Kirjoittaja qaw » Ti Touko 16, 2006 07:35
Turbo16 kirjoitti: Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
Ota siirtäjän päästä papukaija- / lukkopihdeillä kiinni ja käy kaikki 5+pakki läpi niin uskot
Kytkimen nyt voi aina vaihtaa...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ti Touko 16, 2006 10:43
onko muuten 4 vaihteisia missä keskitys laatikossa?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Juho80
"Hirsch"
Viestit: 751 Liittynyt: La Touko 24, 2003 11:39
Viesti
Kirjoittaja Juho80 » Ti Touko 16, 2006 14:32
ei ole, muttei 4-vaihteisessa sitä edes tarvitse, kun vaihteet kahdessa rivissä...
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10299 Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Mertmi » Ti Touko 16, 2006 19:10
Turbo16 kirjoitti: Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
Kytkinlevy+asetelmahan on voitu vaihtaa. Jos sitä meinaat?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01