Vahvistin satkun takapenkin alle?
Vahvistin satkun takapenkin alle?
Kun en aiemmin tajunnut niin menin laittamaan vahvistimen takapenkin selkänojaan kiinni, ja nyt penkit vaihtaessani huomasin että siellähän olisi istuinosan alla paljon tilaa.
Mutta onko järkevää laittaa vahvistinta sinne? Lämpeeköhän liikaa tai onkos jotain muita syitä olla laittamatta... Ainakin silmämääräisesti näyttäis menevän ihan heittämällä sinne alle.
Mutta onko järkevää laittaa vahvistinta sinne? Lämpeeköhän liikaa tai onkos jotain muita syitä olla laittamatta... Ainakin silmämääräisesti näyttäis menevän ihan heittämällä sinne alle.
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Minulla myös
on vahvistin siellä takapenkin alla.
Omassa autossa on seillanen poikittaisapalkki johon on sitten tehty vahvistimelle sopiva teline. Teline on palkissa kiinni pannalla ja siinä on myös kumia, joten reikiäkään ei oo tarvinnut porailla.
Omassa autossa on seillanen poikittaisapalkki johon on sitten tehty vahvistimelle sopiva teline. Teline on palkissa kiinni pannalla ja siinä on myös kumia, joten reikiäkään ei oo tarvinnut porailla.
SAAB
Re: Minulla myös
Voitko ottaa kuvan olisi kiva nähdä kuinka se siellä on?kimmoisa kirjoitti:on vahvistin siellä takapenkin alla.
Omassa autossa on seillanen poikittaisapalkki johon on sitten tehty vahvistimelle sopiva teline. Teline on palkissa kiinni pannalla ja siinä on myös kumia, joten reikiäkään ei oo tarvinnut porailla.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Jep.. itsellänihän oli muinoin satkun kontissa kaikkiaan 5 vahvaria + aktiivijakarit kiinnitettynä yhteensä kahdella ruuvilla. Asennuksen kestävyyden voitte arvata kun lisäakku oli kiinnittämättömänä ja ajotyyli kaikkea muuta kuin rauhallinen.
Tuli sit tuhottua muutama alpinen iso päättäri ku akkuhapot loiskui ja vahvarit lenteli.
Seuraava teiniviritys oli että kaikki mahd. piiloon mutta silti tavaraa paljon ja ison tehon edestä, tuli sit poltettua muutama vahvari huonolla jäähdytyksellä.. (vahvarin voi asentaa ahtaaseenkin paikkaan, kun järkeilee käytön mukaan että kuin kärsii luukuttaa ja kuin se tuottaa lämpöä.. )
Tuli sit tuhottua muutama alpinen iso päättäri ku akkuhapot loiskui ja vahvarit lenteli.
Seuraava teiniviritys oli että kaikki mahd. piiloon mutta silti tavaraa paljon ja ison tehon edestä, tuli sit poltettua muutama vahvari huonolla jäähdytyksellä.. (vahvarin voi asentaa ahtaaseenkin paikkaan, kun järkeilee käytön mukaan että kuin kärsii luukuttaa ja kuin se tuottaa lämpöä.. )
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Tuulettimen voi myös aina pistää jos liikaa kuumenee..Myrkky kirjoitti:Jep.. itsellänihän oli muinoin satkun kontissa kaikkiaan 5 vahvaria + aktiivijakarit kiinnitettynä yhteensä kahdella ruuvilla. Asennuksen kestävyyden voitte arvata kun lisäakku oli kiinnittämättömänä ja ajotyyli kaikkea muuta kuin rauhallinen.
Tuli sit tuhottua muutama alpinen iso päättäri ku akkuhapot loiskui ja vahvarit lenteli.
Seuraava teiniviritys oli että kaikki mahd. piiloon mutta silti tavaraa paljon ja ison tehon edestä, tuli sit poltettua muutama vahvari huonolla jäähdytyksellä.. (vahvarin voi asentaa ahtaaseenkin paikkaan, kun järkeilee käytön mukaan että kuin kärsii luukuttaa ja kuin se tuottaa lämpöä.. )
VW transporter 2.5tdi vm.99