tottakai autojen kuuluu kiertää!99_GL_77 kirjoitti:Nyt odotellaan milloin auto on myytävänä
Jos vanhoja merkkejä uskoo
mielenkiintoinen 99..
Hienolta näyttää, mutta onko tuo vuoden -82 puolella rekisteröity mallivuoden 1983 tuote. Puskurit, etusäleikkö ja ilmanpoistoaukon koristelistan puuttuminen viittaisi tähän.
Löytyykö alustanumeron keskeltä kirjain C vai D, moottoritilan kuvaa suurentamallakaan en saanut tyyppikilvestä selvää.
Utelias RJK
99 4D -84 hopea
Löytyykö alustanumeron keskeltä kirjain C vai D, moottoritilan kuvaa suurentamallakaan en saanut tyyppikilvestä selvää.
Utelias RJK
99 4D -84 hopea
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Lisätään vielä, että kasikakkosessa öljyntäyttökorkki oli vielä venakopan kannessa ja tässä tuo ratin merkki sama kuin minulla '83 satkussa, joten kasikolmonen vaikuttais olevan.RJK kirjoitti:Hienolta näyttää, mutta onko tuo vuoden -82 puolella rekisteröity mallivuoden 1983 tuote. Puskurit, etusäleikkö ja ilmanpoistoaukon koristelistan puuttuminen viittaisi tähän.
Löytyykö alustanumeron keskeltä kirjain C vai D, moottoritilan kuvaa suurentamallakaan en saanut tyyppikilvestä selvää.
Utelias RJK
99 4D -84 hopea
Onnea Lefa uudelle tuplikselle
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Kiitoksia kehuista, vuosimallia en ole ehtinyt tarkastaa, alustanumero on muistissa, vaan ei käden ulottuvilla.
Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tähän hätään tulee mieleen vain kärjetön sytytys, joka siis tuli vuosimalliin -84.lefa42 kirjoitti: Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Kaverin '82:ssa oli alunperin kärjetön, mitenkäs se on mahdollista?Jokke A kirjoitti:Tähän hätään tulee mieleen vain kärjetön sytytys, joka siis tuli vuosimalliin -84.lefa42 kirjoitti: Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Specialissa kai kasikolmosessa avattavat takaikkunat, kasinelosessa ei.lefa42 kirjoitti:Kiitoksia kehuista, vuosimallia en ole ehtinyt tarkastaa, alustanumero on muistissa, vaan ei käden ulottuvilla.
Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Eikös kaikissa Specialeissa ole nuo avattavat?jariha kirjoitti:Specialissa kai kasikolmosessa avattavat takaikkunat, kasinelosessa ei.lefa42 kirjoitti:Kiitoksia kehuista, vuosimallia en ole ehtinyt tarkastaa, alustanumero on muistissa, vaan ei käden ulottuvilla.
Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
Edit: Mistäs saa korjauspeltejä mokomaan, kun motonetin varastot ovat aika kuivan oloiset verkkokaupan mukaan.
Tarvetta :
-Vetaritunnelien ympäristö
-Helmat
-Ovien alareunat
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
No, minulla oli se turbotettu 84 special, johon oli pitänyt vaihtaa avattavat takaikkunat. Silloin sain sellaisen käsityksen, että ne puuttuvat nimenomaan 84 mallivuoden specialista.lefa42 kirjoitti:Eikös kaikissa Specialeissa ole nuo avattavat?jariha kirjoitti:Specialissa kai kasikolmosessa avattavat takaikkunat, kasinelosessa ei.lefa42 kirjoitti:Mitäs eroa '83 ja '84 välillä sitten on? Molemmissa uusi maski, ei poistoaukkojen ritilöitä ja öljyntäyttö "uudempaan" malliin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Petro malli? Tai jälkiasennettu. Mulla oli yhdessä 78 GL Superissa jälkiasennettu kärjetön sytkä. En ymmärtänyt hyvän päälle ja myin auton eteenpäin onneksi hyvään kotiinlefa42 kirjoitti: Kaverin '82:ssa oli alunperin kärjetön, mitenkäs se on mahdollista?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Aivan. Se oli petro...lucaf kirjoitti:Petro malli? Tai jälkiasennettu. Mulla oli yhdessä 78 GL Superissa jälkiasennettu kärjetön sytkä. En ymmärtänyt hyvän päälle ja myin auton eteenpäin onneksi hyvään kotiinlefa42 kirjoitti: Kaverin '82:ssa oli alunperin kärjetön, mitenkäs se on mahdollista?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
eipä sillä kärjettömällä juuri mitään tee `78 B-kaasutinmoottorissa.. temppuilee vaan enemmän kärjettömällälucaf kirjoitti:Petro malli? Tai jälkiasennettu. Mulla oli yhdessä 78 GL Superissa jälkiasennettu kärjetön sytkä. En ymmärtänyt hyvän päälle ja myin auton eteenpäin onneksi hyvään kotiinlefa42 kirjoitti: Kaverin '82:ssa oli alunperin kärjetön, mitenkäs se on mahdollista?
Lefa: helmapalat ja ovien alareunathan tulee helposti suorasta millisestä pellistä..? vetarien tunnelit ovat sitten eri juttu. tietysti on helpompaa jos on valmiit palat.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80