900 t8 CC -86 kysymyksiä
900 t8 CC -86 kysymyksiä
Moro!
Eli ostin otsikon mukaisen kärryn kesäksi työmatkoja varten.
Miten paljon kuuluisi ahtaa vakio mittarin mukaan? Mittari nousee noin 2/3 keltaiselle, kuuluisiko nousta punaisen ja keltaisen rajalle asti? Autossa on IC, joten ilmeisesti pitäisi olla APC boksikin?
Toinen asia on lämppärin hana, joka on hervoton. Mitäs lääkkeitä tähän olisi? Muistelin, että tästä olisi ollut keskustelua aiemmin, mutta en löytänyt haulla vastausta. Lämpö on harmittavasti kokoajan hieman päällä, joten joutuu ajelemaan kattoluukku raollaan ja luu ulkona
Kolmas ongelma on auton radio, miten sen saa irroitettua? Auton mukana, eikä uuden (käytetyn) mankan mukana tullut minkäänlaisia irroitusrautoja, onnistuuko radion irroittaminen ilman näitä rautoja?
Kuvia tulee myöhemmin kun saadaan auto puhtaaksi siitepölystä
Eli ostin otsikon mukaisen kärryn kesäksi työmatkoja varten.
Miten paljon kuuluisi ahtaa vakio mittarin mukaan? Mittari nousee noin 2/3 keltaiselle, kuuluisiko nousta punaisen ja keltaisen rajalle asti? Autossa on IC, joten ilmeisesti pitäisi olla APC boksikin?
Toinen asia on lämppärin hana, joka on hervoton. Mitäs lääkkeitä tähän olisi? Muistelin, että tästä olisi ollut keskustelua aiemmin, mutta en löytänyt haulla vastausta. Lämpö on harmittavasti kokoajan hieman päällä, joten joutuu ajelemaan kattoluukku raollaan ja luu ulkona
Kolmas ongelma on auton radio, miten sen saa irroitettua? Auton mukana, eikä uuden (käytetyn) mankan mukana tullut minkäänlaisia irroitusrautoja, onnistuuko radion irroittaminen ilman näitä rautoja?
Kuvia tulee myöhemmin kun saadaan auto puhtaaksi siitepölystä
saab 90 -85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Kuuluisi olla kelt/pun rajalla boksi on kuskin puolen lokarissa
itsellä oli samanlaisia ropleemia ja sähköpuolen uusiminen
pitäisi auttaa elikkä kaikki sytysosat tulpat,johdot ym.
onkos boksissa lommipaikallaan eli vakio?
lämmppärin hanan tanko on varmaankin hypännyt pois paikaltaan
elikkä sen pitäisisaada kaiuttimen reiästä paikalleen
tai sitten jos ei onnistu niin etupaneeli pois koetaulusta
niin sitten onnistuu.
itsellä oli samanlaisia ropleemia ja sähköpuolen uusiminen
pitäisi auttaa elikkä kaikki sytysosat tulpat,johdot ym.
onkos boksissa lommipaikallaan eli vakio?
lämmppärin hanan tanko on varmaankin hypännyt pois paikaltaan
elikkä sen pitäisisaada kaiuttimen reiästä paikalleen
tai sitten jos ei onnistu niin etupaneeli pois koetaulusta
niin sitten onnistuu.
Ari 1622
jep rautalangalla onnistuin itsekkin irroittamaan mankan.Aaviita kirjoitti:Rarion irrotus; mä tökkäsin sinne reikiin hitsilangan pätkät, kun oli kans varsinaiset irrotusraudat hukassa.
tuntuisi että tästä puuttuu jotain. eli jonkinlainen palikka, jossa on hahlo, joka tulee hanassa olevan "kohouman" päälle, ja toisessa päässä pätkä tankoa, joka tulisi kiinni säätötangon niveleen. tarttee väsäillä vaikka fanerista jos ei satu kaverilta löytymään.mikkoimp kirjoitti:radio aukosta myös on hyvä tuota lämppärin tankoa roplata..
hmm.. tähän on joku laittanut bilteman tulpanjohdot.. tarttee aloittaa vaikka niistä. APC boksi vaikuttaa orkkis kuntoiselta.ari_viitanen kirjoitti:Kuuluisi olla kelt/pun rajalla boksi on kuskin puolen lokarissa
itsellä oli samanlaisia ropleemia ja sähköpuolen uusiminen
pitäisi auttaa elikkä kaikki sytysosat tulpat,johdot ym.
onkos boksissa lommipaikallaan eli vakio?
lämmppärin hanan tanko on varmaankin hypännyt pois paikaltaan
elikkä sen pitäisisaada kaiuttimen reiästä paikalleen
tai sitten jos ei onnistu niin etupaneeli pois koetaulusta
niin sitten onnistuu.
Nyt onkin kärrystä jo miltei kaikki pikkuviat korjattu, joten isoja vikoja odotellessa...
saab 90 -85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
magneettiventtiilin testasin, se toimii kuten pitääkin. nakutusanturista en ole täysin varma, ajattelin laittaa nakutusledin asiaa selvittämään.. eikös ledi kytketty pinnin 19 ja +12V:n väliin? tarviiko ledi etuvastuksen apc boksiin kytkettäessä?ari_viitanen kirjoitti:Ja se nakuanturista joka on siellä imusarjan alla tarkista liitokset että
saa hyvin kontaktia ja siinä syylärin oikealla puolella se magneetti
venttiilin liitokset että saa kanssa hyvän kontaktin.
saab 90 -85
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 00:52
- Paikkakunta: Pyhäselkä/Reijola
tuntuisi että tästä puuttuu jotain. eli jonkinlainen palikka, jossa on hahlo, joka tulee hanassa olevan "kohouman" päälle, ja toisessa päässä pätkä tankoa, joka tulisi kiinni säätötangon niveleen. tarttee väsäillä vaikka fanerista jos ei satu kaverilta löytymään
Mulla tollanen löytyisi...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=38838
Mulla tollanen löytyisi...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=38838
On siihen hyvä laittaa vastus, vaikka boksissa onkin sisällä vastus siinä 19:ssa. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=25815p33l0x kirjoitti:tarviiko ledi etuvastuksen apc boksiin kytkettäessä?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
vähän raporttia ja lisäkysymys aiheesta.
eli testailin tuossa peruspaineet 900aero.com:n ohjeiden mukaan. Peruspaineet vaikuttivat alhaisilta, ahtaa vain noin millin keltaisen alueen alkuun. Peruspaineen säätö on periaatteessa hansikkaassa haun ansiosta (loistava foorumi ), siis hukkaportin tankoa lyhemmäksi säätäen saadaan perusahtoa hilattua ylöspäin. Mutta sitten vielä kysymys, minne kytkisin painemittarin säätötoimenpiteen ajaksi? entä mistä olisi helpoin tie vetää paineletku kabiiniin testiajoa varten?
T. Janne
eli testailin tuossa peruspaineet 900aero.com:n ohjeiden mukaan. Peruspaineet vaikuttivat alhaisilta, ahtaa vain noin millin keltaisen alueen alkuun. Peruspaineen säätö on periaatteessa hansikkaassa haun ansiosta (loistava foorumi ), siis hukkaportin tankoa lyhemmäksi säätäen saadaan perusahtoa hilattua ylöspäin. Mutta sitten vielä kysymys, minne kytkisin painemittarin säätötoimenpiteen ajaksi? entä mistä olisi helpoin tie vetää paineletku kabiiniin testiajoa varten?
T. Janne
saab 90 -85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Jos asennuksesta ei ole tulossa kiinteä niin itse olen vetäny vaan konepellin ja ikkunanraosta letkun hytin puolelle.p33l0x kirjoitti:Mutta sitten vielä kysymys, minne kytkisin painemittarin säätötoimenpiteen ajaksi? entä mistä olisi helpoin tie vetää paineletku kabiiniin testiajoa varten?
Kiinteeseen asennukseen olen taasen haaroittanu mittarin takaa alkuperäselle mittarille tulevan letkun, tietty tuon letkun voi siirtää myös tarvikemittariin peruspaineiden säätöjen ajaksi jossei tartte verrata orkkismittarin lukemii.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992