Kuka tuntee saabbia niin hyvin, että voisi nopeasti kertoa 900 ruisku saabin lokarin sisäpinnassa olevan surisevan osan merkityksen.
Tietojeni mukaan suriseva boxsi liittyy jotenkin tahdistukseen.
Boksin pitäisi ilmeisesti surista tasaisesti koko ajan. Mulla on joku ongelma saabissa.... Auto käy monta päivää hyvin, mutta alkaa toisinaan nykiin tolkuttomasti. Em boksn surina pätkii....
Mitä osa maksaa... Kun piuhan irroittaa auto käy tasaisemmin, mutta kiihtyvyys puuttuu.... Onko hyviä neuvoja terv . Matsu p. 0400-798320
Asialla kiire, apu kelpaa.... onko kellään vasemman takaoven ylälistaa (kromi)... olen kiinnostunut...
Saabin nykiminen
Ensimmäisenä tässä tulee mieleen se alipainetötterö joka on apukuskin puolen sisälokarissa. Jos siinä on reikä tai alipaineletku irti/poikki, niin se ainakin aiheuttaa sellaista rätinää/särinää.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Tulpat ei kuulu tuohon surisemiseen mitenkään. Kyseinen suriseva laitos johon menee 2napainen liitin ja tulee ja menee bensaputket= Tahtiventtiili. Kyseessä siis KAT malli?
Itselläni tahtiventtiili lopetti surisemisen kerran moottorin pesun jälkeen. Kuivettuaan pelasi?!
Kyseinen venttiili säätää lambdan ja sen ohjainlaitteen avulla määränsäätimen oliko alimmassa kammiossa vallitsevaa painetta. Ja on varmaa jos ei surinaa kuulu niin ei pelaa kone. Venttiilin kuuluu surahtaa virtojen päälle laitossa sekunnin tai sinneppäin,ja jäädä käynnistyksen onnistuttua surisemaan. Onko ne johdot ehjät?
Itselläni tahtiventtiili lopetti surisemisen kerran moottorin pesun jälkeen. Kuivettuaan pelasi?!
Kyseinen venttiili säätää lambdan ja sen ohjainlaitteen avulla määränsäätimen oliko alimmassa kammiossa vallitsevaa painetta. Ja on varmaa jos ei surinaa kuulu niin ei pelaa kone. Venttiilin kuuluu surahtaa virtojen päälle laitossa sekunnin tai sinneppäin,ja jäädä käynnistyksen onnistuttua surisemaan. Onko ne johdot ehjät?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015