Eli siis OG900:ssa kytkin jurisee rauhallisten vaihtojen välillä, kun laskee kytkintä hitaasti takaisin kiinni. Jos laskee nopeasti, ei jurise. Jos ajelee laiskasti ja vaihtaa isompaan alhasilla kiekoilla, ei myöskään jurraa. Mikäs on? Liikkeellelähdöissä ei milloinkaan jurista eikä ravista. Kokeilin, että jos luistattelee vähän levyä eli tempaisee pari kertaa kakkosella tai kolmosella liikkeelle reippaasti kitkapintoja kuumentaen, pysyy jurina yleensä sen päivän poissa.

Seuraavana päivänä taas jurisee.
Mun mielestä ei kytkinakselin eikä kampuran stefa falskaa. Kytkinakselin spoorit on asiallisesti voideltu (aineena kuparitahna). Itse tein kytkinrempan 50 tkm sitten. Asetelma ja levy LuK 228 mm dia. Vauhtipyörää en koneistanu, niitinkuvia ei tosin ollu mutta pientä uraisuutta. Silmälaakerin uusin myös. Jurina on ilmennyt 'bouttiarallaa viimeisten 15 tuhannen km ajan. Pito-tai irrotusongelmia ei ole.
Niin ja autohan oli tuo allaoleva...