Miten vaihtaa...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Reponen
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:18
Paikkakunta: Mikkeli

Miten vaihtaa...

Viesti Kirjoittaja Reponen »

saab og900 jarru-palat ne eivät suostu tulemaan pois etu-päästä vaikka olen yrttänyt irroitella niitä kaikin tavoin.
mikä neuvoksi???
-Saabismi on sairaus-
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24013
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

käsijarru kummassa päässä autoa??? jos etu päässä ni tapit pois ja sit vaik liukuvasaralla vetämällä palat pois!!! jos takapäässä ni pultti auki ja satula ylös palat pois ja uudet tilalle
Reponen
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:18
Paikkakunta: Mikkeli

1988

Viesti Kirjoittaja Reponen »

1988 ja edessä käsi jarru
-Saabismi on sairaus-
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24013
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

yllä ohjeet eli tapit pois ja sit palojen päällä olevat levyt!! palat voi ja onkin tiukassa ja joskus tappienkin kanssa joutuu tappelemaan
IlkkaO
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: Ti Marras 11, 2003 23:11
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja IlkkaO »

Pyöritä se jarrulaikan "kolo" siihen palojen kohalle ennen kun yritätä vetää niitä paloja pois. Lähtee helpommin kun ei jää sitä jarrulevyn reunapykälää vastustelemaan.
900 i 2,1 -91
9-3 ss 2,0t -03
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: Miten vaihtaa...

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Reponen kirjoitti:saab og900 jarru-palat ne eivät suostu tulemaan pois etu-päästä vaikka olen yrttänyt irroitella niitä kaikin tavoin.
mikä neuvoksi???
Jos ulommainen pala on kulunut vähän kolmioksi, on helpointa lyödä se niin syvälle, kuin menee ja sitten irroittaa sisempi pala. Jos ulompi on suora, kannattaa se irroittaa ensin. Sitä on hyvä vääntää esim. sorkkaraudalla ulos. Sitä pantaa kannataa vähän herkistellä lekalla ja sorkkaraudalla joka suuntaan, joka välissä.

Muista löysätä käsijarru ihan ekaks :D En nyt tiedä, kannataako tunnustaa, mutta joskus hetken ihmettelin, miten jarrut voi olla näin jumissa. Helpotti merkittävästi just toi käsijarrun löysäys. :roll:
Vastaa Viestiin