mikkoimp kirjoitti:no hyvä että on muut asiat ainakin kunnossa! silti epäilen että sielä lastu on vaihdettu kun paineita pystyy nostamaan, tuossa M90 kun on lastussa syötön katkaisu ~0,6bar.
painekytkimeltä on otettu letku IRTI
9-3 TID vm08 rip
900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
en tiedä mutta eimulla eikä kaverin vastaavassa katko bensansyöttöä.kaverilla on kyllä painekytkin kiinni ja säätö ruuvattutappiin 0,9. itse meinasin vaihtaa painekytkimen toiseen jossa riittää paremmin säätöaluetta.
9-3 TID vm08 rip
900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm